Hvad er der nu med Johan
Fra : Kate

Dato : 04-10-04 05:52

I kender det, det er de små ting som man ikke heeelt kan sætte en
finger på.
Det startede lørdag med at Johan fik meget tynd mave. Jeg har
naturligvis holdt øje med ham både lørdag aften og søndag. Han var
længe om at komme for at få morgenmad søndag. Han ville gerne have
yoghurt, men ikke aftensmad. Nu til morgen stod han slet ikke op for at
få morgenmad.

Nu har jeg taget fri og tager til dyrlægen med ham. Jeg i forvejen et
stykke tid været bekymret fordi de små, specielt Doughnut og Mowgli,
har været efter ham, lidt det mønster jeg så med Lante og Sofie, synes
jeg.

Kryds lige fingre og poter for at jeg bare er overpylret og der ikke er
noget galt med min gamle ven.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-10-04 07:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg.
>
> Kryds lige fingre og poter for at jeg bare er overpylret og der ikke er

Hej Kate.

Uh, hvor jeg kender det . Man kan slet ikke koncentrere sig om andet, når
misserne ikke har det godt.

Jeg krydser alt hvad der krydses kan, for at det ikke er noget alvorligt!

Medfølende hilsner
Helle Frederiksen

Fra : AEK

Dato : 04-10-04 08:14

"Kate" skrev i en meddelelse

> I kender det, det er de små ting som man ikke heeelt kan sætte en
> finger på.

Ja

> [...]
jeg.
> Kryds lige fingre og poter for at jeg bare er overpylret og der ikke er

Jeg krydser ALT, hvad krydses kan.
Pøj pøj, Kate.

Ps : Er det kun mig, der ikke kan uploade et billede til min profil på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/. ?
Når jeg forsøger, får jeg skrevet, at der ikke er forbindelse til den
server. MEN ved kattebilleder, er der ingen problemer.

/ Anya.

hp?id=239

> Ved privat svar fjern spamme.
> If you want to reach me remove spamme.

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-10-04 08:35

Anya skrev
<Når jeg forsøger, får jeg skrevet, at der ikke er forbindelse til den
server. MEN ved kattebilleder, er der ingen problemer.>

*GG* endnu et tegn på at der _er_ forskel, vi er
bare almindelige dødelige slaver, de er _KATTE_

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 04-10-04 08:43

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> *GG* endnu et tegn på at der _er_ forskel, vi er
> bare almindelige dødelige slaver, de er _KATTE_

Det samme tænkte jeg
Jeg duer åbenbart ikke.....

/ Anya.

> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
> Mahatma Ghandi

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-10-04 09:29

Anya skrev
<Det samme tænkte jeg
Jeg duer åbenbart ikke.....>

Åhh jo du duer, du skal bare kende din plads ) dit
fornemmeste job er at holde rødderne glade, mætte og
vise hele verden dine skønne katte, ikke at bruge tid og energi på at vise
dig selv frem, det står i kap. 1 stk 5 i
slavernes arbejdsmanual

Giv rødderne en krammer

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 11:54

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> [...]
> Når jeg forsøger, får jeg skrevet, at der ikke er forbindelse til
> den server. MEN ved kattebilleder, er der ingen problemer.

Jeg har altså up-loadet billeder idag, lige inden jeg tog til dyrlæge
med Johan lagde jeg billederne op af Mows og Lante i kradsetræet uden
problemer.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-10-04 08:20

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
>I kender det, det er de små ting som man ikke heeelt kan sætte en
> finger på.

Jamen krydser da straks fingre, tæer og poter. Og venter på at høre, hvad
dyrlægen siger.

khd
---
www.dikte.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-10-04 08:31

Hej Kate

vi krydser poter for at det er "ingenting" giv Johan
en trøstekrammer

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 04-10-04 09:08

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> jeg.
>
> Kryds lige fingre og poter for at jeg bare er overpylret og der ikke er

Puha, hvor jeg kender det, især når det er de gamle der har problemer, så
bliver man endnu mere bekymret synes jeg.
Krydser fingre.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 10:12

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Puha, hvor jeg kender det, især når det er de gamle der har
> problemer, så bliver man endnu mere bekymret synes jeg.
> Krydser fingre.

Det er lige det. Jeg er obs på alle, men Johan er jo fyldt 14 så jeg er
ekstra obs på ham, nok specielt efter Sofies død sidste år.

Jeg kører nu, i får en melding når jeg kommer hjem.

Men bekymret er jeg, han har slet ikke flyttet sig fra stolen hele
morgenen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-10-04 10:38

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Kryds lige fingre og poter for at jeg bare er overpylret og der ikke er
> noget galt med min gamle ven.

Vi krydser også fingre/tæer og poter for at der ikke er noget og
sender en masse positive vibrationer

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 11:53

Ja, så er vi vel ankommet hjem igen.
Johan har tarmbetændelse Heldigvis er det da noget der kan kureres,
men han har samtidig tabt yderligere 130 gram fra sidst han var til
dyrlægen. Måske lyder 130 gram ikke af meget, men når han i forvejen er
undervægtig så bekymrer det mig. Han vejede idag 3875g og faktisk burde
han snarere veje henved 4500g.
Nu skal han ha' penicillin og skånekost den næste uge og så har han
bare at blive friskere.
Han havde en lille smule feber, ca. 1 grad over normalen. Det synes
dyrlægen nu var godt nok fordi det viser jo bare at han (Johan) stadig
kan bekæmpe infektioner.
Dyrlægen lyttede til lunger og hjerte. Hjertet mener han ikke er blevet
væsentligt dårligere siden vaccinationen, hvor han konstaterede at det
slår en smule uregelmæssigt, lige somom det ikke har helt kræfter nok
til at slå så det slår 2 slag som så ikke er kraftige nok. Men det har
nu ikke noget med tarmen at gøre, men mere at han jo _er_ en gammel
mis.

Fra : AEK

Dato : 04-10-04 12:01

"Kate" skrev i en meddelelse

> Ja, så er vi vel ankommet hjem igen.
> Johan har tarmbetændelse

Pyha, at det ikke var værre
Pøj pøj herfra.

/ Anya.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-10-04 12:21

> [...]
> til at slå så det slår 2 slag som så ikke er kraftige nok. Men det har
> nu ikke noget med tarmen at gøre, men mere at han jo _er_ en gammel

Det var dejligt at høre, at det ikke var noget "slemt". Men det er da synd
for den gamle dreng, hvis han har ondt i mavsen. Så de bedste ønsker om en
hurtig bedring herfra .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Denise

Dato : 04-10-04 12:32

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> Ja, så er vi vel ankommet hjem igen.
> Johan har tarmbetændelse

Godt det ikke var værre, god bedring til Johan

--
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-10-04 12:50

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Ja, så er vi vel ankommet hjem igen.

Pyyhh meget mere rolig nu

Fra : Ragna

Dato : 04-10-04 15:52

Rigtig god bedring til stakkels Johan, og en opmuntringshilsen til dig!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 16:22

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> Ja, så er vi vel ankommet hjem igen.

Tak for alle de gode ønsker på Johans vegne. Desværre kommer een ulykke
jo så ikke alene nu er den gal med Lante.

Jeg har skrevet en seperat besked om ham