Hvis man har en søndag aften tilovers ;-)
Fra : Kate

Dato : 03-10-04 21:12

Af grunde jeg ikke skal belemre jer med, har jeg ikke fået sat mit
dyrtindkøbte Medved-kradsetræ op, som jeg købte for en måned siden.
Idag besluttede jeg at nu skulle det være.

Godt nok vidste jeg godt at det ikke ville kunne gøres på ½ time, men
her 2 timer senere trængte jeg til en tår kaffe og jeg er kun ca.
halvvejs.

Jeg har faktisk ikke haft "hjælp", har åbenbart valgt godt for alle
katte har sovet. Ja, okay, Mowgli lå på spisebordet og fulgte med, men
han rejste sig altså først da en af pladerne havde en bold hængende,
men da han forsøgte at løbe med den fulgte pladen med, og den er altså
ret stor, så den røg på gulvet med et dunk. Det forskrækkede drengen så
meget at han fortrak, så foreløbig har kun kaninen vist interesse for
træet. Håber bestemt det ændrer sig, for ellers er det jo spild af tid
og penge.
Okay, jeg forventer glæde når de opdager herlighederne

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 21:28

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> Håber bestemt det ændrer sig, for ellers er det jo spild af tid
> og penge.

Kan så allerede glæde mig over at Mowgli har indtaget det ikke færdige
træ med den største naturlighed
Da jeg kom ind igen efter at ha' drukket en kop kaffe lå han og hyggede
sig i den første hængekøje og nu er han faldet i søvn, så nu nænner jeg
jo ikke og forstyrre ham

Nåja, så _er_ pengene jo godt givet ud.

Håber Joey, kaninen, kan affinde sig med hans burs nye placering.

Fra : zasha

Dato : 03-10-04 22:24

<klip>
> Kan så allerede glæde mig over at Mowgli har indtaget det ikke færdige
> træ med den største naturlighed
<snip> Kate

> Ved privat svar fjern spamme.
> If you want to reach me remove spamme.

Hej Kate :)

Oj, det var hurtigt - mine katte var over en uge om at hoppe op i det...
Tillykke med træet, hvis dine katte bare kan li'det halvt så meget som mine
kan li' deres, så er pengene givet fantastisk godt ud.
Faktisk overvejer jeg at få monteret en hængekøje mere, selvom jeg ved at
radioatorsengene bliver meget attraktive igen, når jeg tænder for
radiatorene *G*
Dejlige billeder af dine katte på din hjemmeside iøvrigt og tak for sidst :)

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

--

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 23:19

> Oj, det var hurtigt

Ja, også lidt hurtigere end jeg havde forventet må jeg indrømme.
Specielt pga den manglende intersse for samlingen.

Jeg forstyrrede faktisk Mowgli for at få samlet det færdigt. Han blev
dælme fornærmet og lagde sig med ryggen til i sofaen mens jeg gjorde
træet færdigt.

> Tillykke med træet, hvis dine katte bare kan li'det halvt
> så meget som mine kan li' deres, så er pengene givet fantastisk
> godt ud.

Ingen tvivl om at det er et godt køb. Ca. 10 min. efter jeg var færdig
kravlede Mowgli og Lante rundt i træet. Jeg _har_ taget billeder, det
kommer på hjemmesiden imorgen

> Faktisk overvejer jeg at få monteret en hængekøje mere,
> selvom jeg ved at radioatorsengene bliver meget attraktive igen,
> når jeg tænder for radiatorene *G*

Jeg ville også gerne ha' givet Doughnut-musen en hængekøje, men
desværre lod det sig ikke gøre i denne lejlighed alligevel.

> Dejlige billeder af dine katte på din hjemmeside iøvrigt og tak
> for sidst :)

I lige måde. Altid rart at se kattefolk, vi jo et venligt folkfærd

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-10-04 22:30

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Kan så allerede glæde mig over at Mowgli har indtaget det ikke færdige
> træ med den største naturlighed

Det lyder da lovende
Ikke ligesom Melissa som var det meste af et
½ år om at fatte interesse for hendes klatremiljø, kassen det kom i
var til gengæld meget interessant *rul*

> Da jeg kom ind igen efter at ha' drukket en kop kaffe lå han og hyggede
> sig i den første hængekøje og nu er han faldet i søvn, så nu nænner jeg
> jo ikke og forstyrre ham

Nej det ville altså også være synd og skam, du skal se at de nok
bliver glade for det ;-D

> Nåja, så _er_ pengene jo godt givet ud.

Sporer jeg en vis lettelse *GG*

> Håber Joey, kaninen, kan affinde sig med hans burs nye placering.

Ja det bliver spændende om han vil det, vi krydser lige fingre og
poter her for det *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 23:23

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> Det lyder da lovende
> Ikke ligesom Melissa som var det meste af et
> ½ år om at fatte interesse for hendes klatremiljø, kassen det kom
> i var til gengæld meget interessant *rul*

Kasser er jo altid spændende, også her. Ja, jeg husker godt din
frustretion over at ha' investeret og så ville kræ ikke ha' det
Formoder Anastacia har indtaget det med største selvfølgelighed.

> Sporer jeg en vis lettelse *GG*

Indrømmet, ja. Det kostede jo den nette sum af 1700 kr. og det er da
godt nok mange penge, specielt hvis alle de pelsede bare gloede på det.
Det fylder reelt alt for meget i min stue, men hvad gør man ikke for at
glæde de små

> Ja det bliver spændende om han vil det, vi krydser lige fingre og
> poter her for det *S*

Det lader til han har accepteret, han løb da derind da der blev
serveret frisk gulerod og havregryn som natmad

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-10-04 23:44

> [...]

> frustretion over at ha' investeret og så ville kræ ikke ha' det
> Formoder Anastacia har indtaget det med største selvfølgelighed.

Ja og ikke bare det for det var jo en fødsdagsgave til hende
Indrømmet følte jeg mig som en som var kommet hjem med en
diamanthalskæde til konen som hellere ville have en ny opvaskebørste *GGG*

Og Anastacia er bestemt glad for det, især hængekøjen som hun bruger
meget, må vist snart have den strammet lidt op

> [...]
> godt nok mange penge, specielt hvis alle de pelsede bare gloede på det.
> Det fylder reelt alt for meget i min stue, men hvad gør man ikke for at

JA det der dælme en sjat at hive ud af vinduet
Øhm ja det er vist ret stort, ender med at du må sidde med gæsterne
ude på opgangen *G* Men alt for de kære misser ;-.D

> Det lader til han har accepteret, han løb da derind da der blev
> serveret frisk gulerod og havregryn som natmad

Det lyder da godt, var godt nok også en kilde til bekymring. Men den
er der ikke mere *juble*

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 06:12

> Det lyder da godt, var godt nok også en kilde til bekymring. Men den
> er der ikke mere *juble*

Problemet havde ikke været der, hvis ikke det er fordi hans frihed er
voldsomt indskrænket. Førhen var han fritløbende, men jeg er blevet
mere og mere irriteret over at han gnavede ting i stykker så her er
blevet burkanin. Ikke noget jeg er specielt glad for.
Eneste fordel er at han er mere kælen når han kommer ud end da han var
fritløbende

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 10:10

Så er der billeder i mit album af Mows og Lante da de indviede træet i
aftes. Bare en fryd at foretage så velkommen en investering Inden
jeg gik i seng lå Mows øverst, Lante i midten og Doughnut-Mus i
nederste køje

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-10-04 11:03

Hmm hverken rivejernene eller jeg er misundelige, overhovedet ikke, godt at
kræene endnu ikke har fundet ud af at bestille via nettet *GG*

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-10-04 10:33

> [...]

> mere og mere irriteret over at han gnavede ting i stykker så her er
> blevet burkanin. Ikke noget jeg er specielt glad for.

Nej vel hverken det ene eller det andet...
Men er der ikke noget med at kaniners fortænder vokser hele livet :-?

> Eneste fordel er at han er mere kælen når han kommer ud end da han var
> fritløbende

Ja det er jo en fordel man kan leve med *GG*

Fine billeder af et par misser som hygger sig i det nye træ, det skal
nok blive rammen om mange hyggestunder i fremtiden

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 11:59

> Men er der ikke noget med at kaniners fortænder vokser hele livet :-?

Jo, det gør de så de skal jo slides....men lige på mine gode træmøbler
Jeg forsøger at give ham andre ting at gnave i, men helt kan han
altså ikke holde sig fra møblerne.

> Fine billeder af et par misser som hygger sig i det nye træ, det skal
> nok blive rammen om mange hyggestunder i fremtiden

Ingen tvivl om det. Det er allerede beboet af alle "de små" en
hylde til hver, kan det være mere perfekt *grin*

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-10-04 12:20

> [...]
> Da jeg kom ind igen efter at ha' drukket en kop kaffe lå han og hyggede
> sig i den første hængekøje og nu er han faldet i søvn, så nu nænner jeg

*G* Nå, det var godt, selv om efter jeg havde læst dit første indlæg var jeg
sikker på at jeg kunne overtage dit træ
Held og lykke med det. Det er KLART en succes her, og jeg må vist anskaffe
mig et mere *G*

Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 16:23

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> *G* Nå, det var godt, selv om efter jeg havde læst dit første
> indlæg var jeg sikker på at jeg kunne overtage dit træ

Hehe, jeg håbede jo at det kun var begynder skyhed

> Held og lykke med det. Det er KLART en succes her, og jeg må vist
> anskaffe mig et mere *G*

Uha uha, så må du da ha' god plads

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-10-04 16:37

> Uha uha, så må du da ha' god plads
>
> --

Nej, men når man har MCO, så fylder de faktisk mindre når de ligger i lag

Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 04-10-04 16:42

> Nej, men når man har MCO, så fylder de faktisk mindre når de
> ligger i lag

LOL. Mine vil ikke ligge i lag, det vil ha' hver sin hylde.