Flytning - hvad gør man
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-10-04 19:07

Hej,

Min kone og jeg skal skilles og salg af fast ejendom osv. Det er
sådan det går, og det er til at leve med.

Men nu står jeg med et meget stort problem.

Vi har seks dejlige katte, der har har mulighed for at være inde
eller ude som de har lyst til. Vi bor på en gård, så der er plads nok
omkring os. Men da jeg står for at skulle flytte i en lejlighed, ville
det være vold mod kattene at tage dem med. Desuden tror jeg ikke at
jeg ville kunne holde 6 katte på 80 m^2 ud ret lang tid. Så de skal
enten aflives, hvilket jeg ikke er specielt begejstret for, eller også
skal jeg have dem afsat til nogen der lige er flyttet på landet, og
har lyst til at overtage en effektiv skadyrsbekæmpelse som
pakkeløsning. Jeg ville helt klart foretrække den sidste mulighed, men
hvor går man hen og finder folk der står med det behov?

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 21:06

Anders Wegge Jakobsen <wegge@bakkelygaard.dk> wrote in

> [...]
> lejlighed, ville det være vold mod kattene at tage dem med.
> Desuden tror jeg ikke at jeg ville kunne holde 6 katte på 80 m^2

En skilsmisse er jo aldrig sjov, så jeg føler med jer.
Min tanke var: kunne i ikke dele kattene mellem jer?
Nu ved jeg jo ikke hvor din kone skal bo eller om du overhovedet må ha'
kat der hvor du skal bo, men ældre katte, hvis i da har sådan nogle, er
ofte rimeligt nemme at få til at være indekatte, selvom de før har
været udekatte. Det, tror jeg, skyldes at de jo bliver svagere med
alderen og derfor har sværere ved at tilkæmpe sig og fastholde et
territorie.

Hvis dette ikke er løsningen kunne du evt. sætte dem på www.vildkat.dk

Selvfølgelig er det ingen garanti for en omplacering, men hvis du får
henvendelser har du i det mindste mulighed for at "sortere" i
henvendelserne.

Håber du finder en god løsning for både dig og kattene.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : DK Sollok

Dato : 05-10-04 15:19

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> skrev i en meddelelse
> pakkeløsning. Jeg ville helt klart foretrække den sidste mulighed, men
> hvor går man hen og finder folk der står med det behov?

Hvad med de nye ejere af gården ?

/DM