katte og vand..
Fra : fam. Ager

Dato : 03-10-04 19:04

hej

hvordan har jeres katte det med vand?

jeg har to raggier, den ene er vel som katte er flest, vil MEGET gerne
drikke af den rindende hane, meget forsigtigt af strålen... den anden
stikker hele krydderen ind under strålen og drikker af det der rammer
vasken... han vil ikke have det, hvis jeg sætter prop i vasken, det skal
være mens vandet løber... han er gennemblødt i hovedet når han er færdig!!.
Og når jeg lægger an til at skulle i brusebad, stiller han sig ind i
brusenichen, og kigger op mod bruserhovedet, mjauver og ter sig, indtil jeg
tænder lidt for bruseren og han er blevet "douchet tilpas", så daffer han
ud, og venter på at jeg er færdig med min douch.... jeg har fortalt ham hvor
tåbelig han er, men han lader til at være fløjtende ligeglad ((-:
også når mine små unger er i badebaljer i brusenichen, ynder han også at stå
på bagbenene med forbenene på kanten af en balje og tjatte i vandet, og er
ret tit meget våd, før han fortrækker igen.....

De er bare mærkelige ind i mellem de katte!!

en vandet hilsen fra marie!

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 19:32

> hej
>
> hvordan har jeres katte det med vand?

He he, de elsker, at drikke det fra en skål eller deres vandtårn.
Vandhaner holder de sig langt væk fra.
De tør godt gå ud på badeværelset, men holder sig langt fra både brusekabine
og vandhanen.

Skal lige siges, at jeg har måtte bade alle 4 katte 2 gange i Virkon S. pga.
ringorm, hvor de så måtte stå og være våde i 10 min. før jeg kunne skylle
dem, så de er bestemt ikke vandglade, andet end når det skal drikkes.
De tog dog badet ret pænt. Lidt klagesang, men jeg fik ingen kradsemærker.

Regnvejr har de heller ikke noget imod...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 21:16

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> He he, de elsker, at drikke det fra en skål eller deres vandtårn.
> Vandhaner holder de sig langt væk fra.
> De tør godt gå ud på badeværelset, men holder sig langt fra både
> brusekabine og vandhanen.

Mine skal heller ikke nyde noget af rindende vand. Dog synes Mowgli
stadig det er sjovt at tjatte til opvaskevandet og vandet i toilettet
efter jeg har skyllet ud. Han vil også gerne vade rundt i brusekabinen
efter vandet er slukket, så går han på den karakteristiske måde og
ryster hver enkelt pote

> Regnvejr har de heller ikke noget imod...

Da Johan og Sofie var udekatte brød de sig bestemt ikke om regnvejr.
Regnede det når jeg åbnede døren om morgenen gik begge i seng igen, mod
normalt kun Johan. Regnede det når jeg kom hjem kom Sofie konsekvent
fra cykelskuret.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.