Hvalpene er 8 uger på fredag.
Fra : Jonny og Annika

Dato : 01-11-04 19:49

Hej Alle.

Ville bare lige sige hvordan det går her i Løgstør, med Zenta og vores 7
schæfer hvalpe. Vi skulle jo beholde en han hund, som blev navngivet Gismo,
med jeres hjælp. De har det alle godt, de er lige blevet tjekket af
dyrelægen idag, så det var det store sundhedstjek, og de er i gang med
ormekur nr. 2. Så nu er vores arb. snart slut, da 4 af dem bliver hentet af
deres familier til weekenden. Så vi mangler stadig at finde 2 gode hjem til
de sidste 2 hanner. Men men men, det bliver nu også dejligt at der bliver
lidt ro her igen, og vores Gismo skal til at være mere sammen med os, uden
sine søskende.. Men det har været rigtig spændende, og vi kommer jo også til
at savne dem, de lille banditter. Jeg håber snart at min bedre halv del, får
lavet vores hjemme side, for jeg vil så gerne vise Zenta og banditterne
frem.
Mange hunde hilsner fra

Annika, Zenta, Gismo og de 6 banditter......

Annika og Jonny Holm

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 02-11-04 09:31

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> banditterne frem.
> Mange hunde hilsner fra
>
> Annika, Zenta, Gismo og de 6 banditter......

Hej Annika og co.

Godt at høre fra jer igen og skønt at alle vapserne har det godt ! Det er
sørme et stort og omfattende stykke arbejde, som er ved at være slut nu for
jeres og vores vedkommende Idag bliver Laikas 7 hvalpe 8 uger og hold da
op ! Det har været sjovt, spændende og meget lærerigt, men vi glæder os også
til, at de begynder at flytte hjemmefra ! Laika skælder og smælder på
vildbasserne og sender mig indimellem nogle øjne der siger det hele !!!
Vores hvalpe bor i vores "spisekrog" i køkkenet, så de er med i det hele,
men vi kan efterhånden også høre dem i hele huset, og de står sørme tidligt
op ! Haven ligner efterhånden en pløjemark, men hvor er det da en fornøjelse
at se dem tumle og lege ! Vi har også valgt at beholde en han-hvalp -
Ludvig, men resten har vi solgt til gode hjem . De begynder også at flytte
her i weekenden og jeg regner med, at den sidste flytter i næste weekend. Og
så bliver det Laika og Ludvig-tid !
Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke alle her i hundegruppen
for gode råd omkring hvalpepleje, tips til at fastsætte pris, finde de
rigtige hjem osv. Det har godt at suge til sig fra folk, som får hvalpe med
vilje

Jeg regner med at du (Annika) lige lægger et lille hint ud når jeres
hjemmeside er klar - vi vil jo gerne se banditterne... Held og lykke med
salg af de sidste 2 !

Mvh Henriette
www.sitecenter.dk/detlarsenskeparadis ( hvis I vil se billeder af
vapserne )