Tislugt fjernes?
Fra : Ralph

Dato : 26-10-04 20:52

Hvordan fjerner jeg hundetislugt fra betongulv? Har prøvet at vaske med alm.
rengøringsmiddel - har luftet ud i dagevis. Flemming Leth læser du herinde?

--
venligst
Ralph

Fra : Ann Nielsen

Dato : 26-10-04 20:55

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> alm.
> rengøringsmiddel - har luftet ud i dagevis. Flemming Leth læser du

Ja, er Flemming her? Hi hi... nå men jeg kan måske hjælpe dig lidt. Prøv med
Rodalon.... Det virker ihvertfald. Pøj pøj :)

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Johnny Johansen

Dato : 27-10-04 08:34

> [...]
med
> Rodalon.... Det virker ihvertfald. Pøj pøj :)

Du kan eventuel købe Rodalon til udendørsbrug. Det er mere koncentreret og
det skulle kunne ta det.

Hilsen Johnny

Fra : Rikke Andersen

Dato : 27-10-04 13:04

www.nordical.dk

De har et produkt der hedder Roomservice Arctic Air og Air Sponge

Det er ret godt

Rikke