Oliver??
Fra : Christina Jensen

Dato : 23-10-04 11:44

Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

Fra : Pwh

Dato : 23-10-04 11:58

Christina Jensen wrote:
> Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

Jeg har handlet hos dem i 2 år og er meget tilfreds, begge mine hunde
en Lab/Rotte (7mdr) og en Lab/Schæfer (2.5år) trives perfekt på deres
Largde Breed foder. Jeg køber også deres kattemad til min kat og han
trives også fint på det. Leveringen fra dem er som regel 1-2 dage efter
man har bestilt/betalt over nettet, og så er der 15% rabat ved køb af 4 sække.

/Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-10-04 12:54

> Jeg har handlet hos dem i 2 år og er meget tilfreds, begge mine hunde
> en Lab/Rotte (7mdr) og en Lab/Schæfer (2.5år) trives perfekt på deres
> Largde Breed foder.

Troede kun det var store hunde der havde brug for large breed foder

Martin

-- http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811 --

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 23-10-04 13:09

>Troede kun det var store hunde der havde brug for large breed foder

hey hey..... husk lige at jens kat er større end hans to hunde til
sammen, jeg har hørt at de først får lov til at æde når megakatten er
mæt, så det er da klart at det er largebreed

Fra : Pwh

Dato : 23-10-04 14:55

> hey hey..... husk lige at jens kat er større end hans to hunde til
> sammen, jeg har hørt at de først får lov til at æde når megakatten er
> mæt, så det er da klart at det er largebreed

Jamen Punish har helt ret, og det er jo katten der får largebreed,
vufferne kan klarer sig på missemaden de små pus
http://megapixel.dk/vis/billede/169188/3//104_0446.JPG

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 23-10-04 14:51

Martin Larsen wrote:

> Troede kun det var store hunde der havde brug for large breed foder

Grr, man kan vel også give det til sine hunde i håb om at de bliver store

> Martin
>
> -- http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811 --

Flot hund, hvor stor er han efterhånden.

/Jens (som selvfølgelig vil lyve Tyson større end Kemba)

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-10-04 14:58

> Grr, man kan vel også give det til sine hunde i håb om at de bliver store

> Flot hund, hvor stor er han efterhånden.
>
> /Jens (som selvfølgelig vil lyve Tyson større end Kemba)

han er 75 cm til ryggen og vejer 61 kg.

Martin

Fra : Pwh

Dato : 23-10-04 15:29

> han er 75 cm til ryggen og vejer 61 kg.
>
> Martin

Seriøs vuf
Jeg er sikker på at Tyson nu vejer 71 kg og er 85cm over ryggen
Sidste måling viste dog 43kg og 67cm, men han må bestemt værer
vokset den sidste måneds tid det skvat ;-(

/Jens (som straks vil tvangsfodre Tyson og hive i hans ben)

Fra : dpl

Dato : 23-10-04 12:39

Vi er glade for Oliver's, som både vores katte og hunde får.
Man kunne se en tydelig forbedring bla. i pels og hud, da vi skiftede
fra et andet foder. Eneste minus kan være, at bidderne er meget små til
de større hunde. Vores skt. bernhard kan nærmest drikke det, i stedet
for at spise det.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 23-10-04 13:10

On Sat, 23 Oct 2004 12:43:50 +0200, "Christina Jensen" <ung24@mail.dk>
wrote:

>Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

jeg bruger det ikke da jeg bruger Nutro men olivers skulle være lige
så godt som Nutro og proplan, efter hvad jeg har læst i de få test der
er lavet om olivvers.

Fra : Christina Jensen

Dato : 23-10-04 22:35

mange tak for svarene

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-10-04 00:08

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

Vi bruger også Olivers med stor succes.

Vi synes det er et godt produkt, og efter Nicki er begyndt at få det, er
hans afførrig blevet meget bedre end den var før, hvor han tit havde dårlig
mave. Så jo, vi kan anbefale det.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Karina G.C.

Dato : 24-10-04 00:52

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message news:<417a35e6$0$209$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

Min hund trives på Olivers senior/light og før da på deres alm. til
store hunde...

Jeg synes servicen er god - de er venlige og hjælpsomme når man ringer
eller mailer og så levere de til døren uden ekstra pris hvilket jeg er
glad for da jeg ikke har bil og sys det sq kan være svært at ha' 15
kg. fodder med under armen i busserne

Vh. Karina..

Fra : Karina

Dato : 25-10-04 10:49

> Hejsa, hvad synes i om Oliver´s? er der nogen herinde der bruger dem?

Hej

Vi har brugt Olivers i ca 7 måneder. Vi var ikke tilfredse med det. Vores
hund drak ALT for meget og han havde seriøse maveproblemer i slutningen. Vi
ved ikke om det har været fodret, men det holdte op da vi begyndte at BARFE.
Men i kan jo få en prøve pak og se om det er noget for jeres hund. Hunde er
jo ikke ens.

Mange hilsner

Karina