cooker spaniel
Fra : karsten & Pia

Dato : 21-10-04 09:40

Hej
Hvad ligger prisen på for en cooker spaniel, helst med stamtavle, og hvor
finder jeg en sort eller black and tan henne, har kigget på spanielsiden,
men............ja der er flest blue and roan.
MVh Pia

Fra : Christian Holm

Dato : 21-10-04 14:47

Hej Karsten og Pia,

Jeg kan varmt anbefale kennel Muscha i Munke Bjergby på Sjælland. De har
både sorte og black and tan hvalpe. Vi har fået den mest fantastiske tæve
derfra og kender flere hvalpe derfra med superglad og livligt temperament.
Desuden har vi aldrig hørt om nogen derfra, som lider af nogen arvelig
sygdom. Prisen ligger på ca. 6000,- i stueopdræt kan i evt. få noget lidt
billigere men så se jer godt for, cockere har jo trods alt mange arvelige
sygdomme... Og en stamtavle er desværre ingen garenti for en sund og rask
hvalp.

mvh Pil

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-10-04 06:42

> Jeg kan varmt anbefale kennel Muscha i Munke Bjergby på Sjælland.
klip

Tak for dit svar, og vi skal nok kigge os godt for, vi har god tid, skal
tidligst have en næste år, men vil jo godt kigge et par forældre dyr ud
inden, synes bare det var svært at finde nogen der avlede sorte og black and
tan, som er de farver vi har udset os, men det kan jo være vi falder for en
anden, når vi først er ude og kigge, det ved man aldrig.

MVH Pia