Transport kasser hvor?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 17-10-04 16:00

Er der nogen der har nogen gode links til steder der sælger transportkasser?
Den skal være stor nok til vore Molly, som er en Kleiner Munsterlander. Hun
er godt nok kun 8½ halv uge nu, men skal også kunne være i den når hun er
fuld udvokset. Jeg leder efter en der skråner i længden retningen, hvis der
gir nogen mening?

Hilsen Johnny

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 17-10-04 16:08

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er godt nok kun 8½ halv uge nu, men skal også kunne være i den når hun er
> fuld udvokset. Jeg leder efter en der skråner i længden retningen, hvis

Hvad bil og hvor i landet bor i

Søren

Fra : Johnny Johansen

Dato : 17-10-04 16:18

"Søren Jensen(9800)" <slj@hasFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad bil og hvor i landet bor i
>
> Søren

Den skal nemlig være lidt specielt, da den skal kunne være i bagagerummet på
en Honda civic og det er ikke særlig stort 70B*76L*60. Jeg har prøvet at
overbevise fruen om at det var meget nemmere med en stationcar eller
varebil, men der synes hun ikke.

Hilsen Johnny

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 18-10-04 08:34

> [...]
> er godt nok kun 8½ halv uge nu, men skal også kunne være i den når hun er
> fuld udvokset. Jeg leder efter en der skråner i længden retningen, hvis

Hej Johnny og Molly

prøv at se på dette link www.hakon-profil.dk

De fremstiller autobokse i alle mål.
Jeg har selv en dobbeltboks til mine to gule labradortæver Molly og Sally i
min Suzuki Wagon og er meget tilfreds med den.
Hilsen Anelise

Fra : Brian Seitzberg

Dato : 24-10-04 20:56

prøv
http://www.poda.dk/eshop/productslist.aspx?CategoryID=68&selection=4&parentID=19&children=0
eller Poda www.poda.dk
har selv en Poda autobox single (hatchback)