Yay! Ny hund... Lang!
Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-10-04 14:44

Hejsa Gruppe...

Peanut er nu næsten 8 mdr. Han er en glad og supervelfungerende hund. Jeg
sidder tit og gyser ved tanken om at han KUNNE være en af dem der bider,
spiser væggene, hyler når han er alene hjemme osv. Men han er bare så
perfekt. Det eneste tidspunkt han er en møghund, det er når han skal have
klippet negle. Det gider han sgu ikke, men det går når vi bestikker ham med
kiks, når han så endelig sidder stille.
Han er sgu så pisseskæg... Jeg elsker ham så meget.
Og nu kommer vi så til det fede... Om et par mdr får han en veninde. Der
skal bo hos os og være vores ven, ligeså meget som han er. Hans nye kæreste
blev født igår, på Lolland. Vi glæder os så meget... Det er ikke til at
fatte at vi til jul har to små vuffer.
Når jeg ser Peanut med andre hunde, så VED jeg bare at det er den rigtige
beslutning. Han ELSKER at lege med sin veninde Amy, som bor hos noget
familie. De sover sammen, som en lille bunke pels, og bare er så glade for
hinanden. Han ville næsten ikke hjem igen, sidst vi havde passet hund og
hus for Amy´s ejere. Og da vi kom hjem LEDTE han sgu efter hende.

Jeg sad med et af hans halsbånd igår, og blev helt pivet og nostalgisk. Vi
købte halsbåndet dagen før vi fik ham, men da han kom, var det alt alt for
stort, selv når det var spændt helt ind. (Og det er et kattehalsbånd) Man
kunne putte det på ham, uden at åbne det overhovedet og uden at klemme hans
lille runde hovede. Igår fandt jeg det frem igen, og prøvede det på ham, og
nu passer det perfekt. Han kan stadig tage et kg på på halsen, og så passe
det, men nu kan han passe det i det inderste hul. Det er så skægt... Jeg
fatter slet ikke hvor tiden blev af. Og jeg fatter heller ikke at han er
blevet så "stor". Jeg kalder ham stadig min lille puppy, selvom han er ved
at være en rigtig teenager. Jeg kan se at hans ben er blevet længere, og
han er blevet lidt mere robust. Han er heller ikke så hvalpet mere. Men
gud... Hvor blev tiden af? Jeg kan stadig huske da han var så lille, at han
sov på mit hovede, UDEN at hans små stolper stak udenfor.
Jeg talte mig frem til at vi nu har haft ham i ca 6 mdr. Det virker som for
evigt, men på den gode måde. Jeg forstår slet ikke hvordan jeg har kunnet
leve uden sådan en lille fis. Han er jo KANON.
Men tilbage til sagen.... Om tre uger, skal min kæreste og jeg til Lolland
og vælge en hvalp, ud af tre tæver. Jeg kan bare slet ikke vente... Jeg
glæder mig sådan til at se Peeanut og den nye hvalp lege sammen. Peanut er
stadig meget hvalpet, så de skal nok få det skægt.
Jeg overvejer allerede hvad vi skal gøre, så ingen føler sig jaloux osv. For
Peanut ER stadig vores første hund, og han skal ikke ud i kulden, bare fordi
vi får en ven til ham. Men uuuh, hvor jeg glæder mig.
Ville bare dele det med jer.

Mvh. Nana, Julle og Peanut den Grumme.

Fra : Jonny og Annika

Dato : 17-10-04 18:35

Det bliver da godt nok spændende. Og held og lykke med at vælge den lille ny
hvalp, det er altid svært for de er jo alle så søde.

Annika og Jonny Holm

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-10-04 21:06

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det bliver da godt nok spændende. Og held og lykke med at vælge den lille
> ny hvalp, det er altid svært for de er jo alle så søde.

> [...]

Ja, det bliver sgu svært at vælge.... Der er født tre tæver, og de er ALLE
cremefarvede. Man kan ikke engang kende forskel på dem lige nu. Så jeg
satser på at vælge den hvalp, der vil med os hjem. Den der først vil
krammes, det er den det bliver.

Fra : MGA

Dato : 17-10-04 20:56

Tillykke Nana!

det er en meget heldig lille hund der skal hjem og bo i jeres kærlige hjem

Mette

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-10-04 21:07

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke Nana!
>
> det er en meget heldig lille hund der skal hjem og bo i jeres kærlige hjem
>

> Mette

Ja... Det bliver en heldig hvalp. Vi vil elske den så højt...
Jeg er typen der har begravet guldfisk i haven, fordi jeg holdt for meget af
dem, til at skylle dem ud i lokummet. LOL
Jeg glæder mig sådan til den hvalp....