Bolette
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-10-04 15:25

Hej.

Kom lige til at tænke på hvordan det går med prjektet med at få Nicki
registreret? Har du været til lidt ringtræning eller været ude og kigge lidt
på nogen udstillinger?

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-10-04 20:33

Hej Rinnie

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse
> Kom lige til at tænke på hvordan det går med prjektet med at få Nicki
> registreret?

Tak fordi du spørger, det er sødt af dig at du interessere dig for os

Vi har jo endnu ikke været til fremstilling endnu, om 3 uger ( 5. nov kl 15
helt præcist ), så vi er meget spændte. Vi har begge taget fri fra vores
arbejde, så vi laver en hel dags udflugt ud af det. Vi håber meget på det
lykkes, men nu må vi se. Vi kommer jo ikke til at elske Nicki mindre hvis
ikke han bliver godkendt

> Har du været til lidt ringtræning eller været ude og kigge lidt
> på nogen udstillinger?

Nej, jeg har ikke været til ringtræning med ham, men jeg øver gå pænt med
ham når vi går tur ( det er han nemlig ikke så god til, han trækker en del
det lille "bæst" ), og jeg synes nu det går fremad.
Jeg var med Nicki's mor på udstilling i Ballerup, så jeg sugede jo alt til
mig hvad jeg kunne suge til mig, desuden har jeg jo en masse hundevenner her
fra nettet og privat, og jeg spørger andre hundemennesker hvad jeg tror jeg
bør vide.

Endnu engang tak fordi du spurgte. Jeg lover jeg nok skal skrive så snart
jeg er hjemme igen der den 5 nov uanset hvad udfaldet bliver

Mange hilsner fra

Bolette ( der glæder sig som et lille barn )
www.bolettes.dk