Efterlysning af højre hånd (6600)...
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 10-10-04 19:57

Er lige lidt i tvivl... Jeg skal efterlyse noget hjælp til hundene, men ved
ikke om det skal gøres i markedsgruppen eller her inde. Her inde ville nok
være mest aktuelt da alle hunde-interesserede er her inde... Men er mere i
tvivl om nogen ville blive fornærmede over det...

Anyway, hvis der er nogen der bliver fornærmede, så sletter jeg indlæget!

Jeg mangler er ung m/k i 6600 Vejen området med flair for hunde!
Han/Hun skal hjælpe når vi skal på udstilling hvor resten af banden (de
2-benede) ikke skal med og desuden når vi skal ha' hvalpe til næste år. Der
vil blive mulighed for at komme med på udstillinger i hele Europa med
transport, kost/logi og lommepenge betalt på de udstillinger hvor vi har
brug for hjælp. På de udstillinger hvor vi ikke har brug for hjælp, men
han/hun gerne vil med alligevel bliver transport betalt i og med han/hun kan
køre med mig. Udstillingerne vil primært ligge i DK. Der vil ligeledes blive
tale om lidt hjælp i hverdagen hvis vi skal noget. Har du alderen og lysten
til Juniorhandling vil der også være mulighed for det.

Personen jeg efterlyster skal være 15-16 år +- med flair for hunde. Det er
ikke nødvendigt med den store erfaring, for det skal nok komme! Du skal være
glad af sind med en positiv indstilling og en stor tålmodighed. Du skal
ligeledes være viljestærk og gerne ha' en rimelig fysik. Vigtigst af alt er
at du har lyst at arbejde med hunde!

Lønnen taler vi om.

Skriv for mere info på rinnieSnabelAvejen-net.dk

....håber nogen kan hjælpe mig med at finde en god højre hånd!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 09:59

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tvivl om nogen ville blive fornærmede over det...
>
> Anyway, hvis der er nogen der bliver fornærmede, så sletter jeg

Det er der vist ikke nogen, der bliver fornærmede over..

Vores ældste søn, der snart fylder 12 år, er allerede i gang, med at plage
om et arbejde.
Har fortalt ham, at han helst lige skal være fyldt 13 år først.

Hans fremtidsplaner kører i retning af dyrepasser i Zoo og derefter betjent,
gerne i hundepatruljen..

Så jeg bare lige sige, at det da er en spændende udfordring, at give et ungt
menneske.
Held og lykke med, at finde en god højrehånd .

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-10-04 14:33

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der vist ikke nogen, der bliver fornærmede over..

Det lyder godt... Håber du har ret!

> Vores ældste søn, der snart fylder 12 år, er allerede i gang, med at plage
> om et arbejde.
> Har fortalt ham, at han helst lige skal være fyldt 13 år først.

Ih ja, den ventetid... Kan selv huske da jeg var i den alder! Synes når man
sidder nu og skal sætte alder på, at det er svært, for der er stor forskel
på hvor modne børn er og hvor meget de kan klare. Nogen 12-årige ville måske
være i stand til at kunne hjælpe med det jeg har brug for mens andre ikke
som voksen vil kunne det. En af de ting jeg satte alder på ud fra var graden
af ansvar. At de skal kunne ta' hunden ud af buret på en udstilling hvor der
er mange hunde og pludselig kommer en anden hund tæt forbi måske så de skal
kunne håndtere en hund der gerne vil snakke og kunne se lidt frem og styre
den omkring en anden snor.

> Hans fremtidsplaner kører i retning af dyrepasser i Zoo og derefter
betjent,
> gerne i hundepatruljen..

Dejligt! Det må være noget der gør en "hundetosset" forældre glad! Mine egne
planer var dyrlæge eller vet. sygeplejerske, men de planer er desværre ikke
helt blevet til noget _endnu_... Står og laver møllevinger på natarbejde...
Lidt af en forskel!

Held og lykke i hvert fald til din søn!

> Så jeg bare lige sige, at det da er en spændende udfordring, at give et
ungt
> menneske.
> Held og lykke med, at finde en god højrehånd .

Tak for det! Projektet er sværere end først antaget eller også annoncerer
jeg de forkerte steder...

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 16:16

> [...]
ikke
> helt blevet til noget _endnu_... Står og laver møllevinger på

Vores søn var med hos dyrlægen forleden, da vores hunkatte skulle have
fjernet tråde efter neutralisering.
Tørt konstanterede han, at han i hvert fald ikke skulle være dyrlæge.
Det var ellers ikke så slemt, at se på....
Har selv været medhjælper til kejsersnit på en ko. Det var heller ikke
slemt.
Det må dog være hårdt, at skulle aflive raske dyr.
Jeg vil nok ende med en hel zoo herhjemme, hvis jeg var blevet dyrlæge.

> Tak for det! Projektet er sværere end først antaget eller også annoncerer
> jeg de forkerte steder...

Har du prøvet opslag i de lokale butikker og den lokale avis ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-10-04 16:54

> Vores søn var med hos dyrlægen forleden, da vores hunkatte skulle have
> fjernet tråde efter neutralisering.
> Tørt konstanterede han, at han i hvert fald ikke skulle være dyrlæge.

Haha... Det kan være han bliver lidt mere hårdhudet med alderenb!

> Det var ellers ikke så slemt, at se på....
> Har selv været medhjælper til kejsersnit på en ko. Det var heller ikke
> slemt.

Ja, jeg var med på en gris da jeg var 9 år ca. var dybt dybt betaget af det!
Bare syndt det var slagtesvin og at grise-mor skulle slagtes kort
efter! Det er nu en strid industrialisering af slagtedyr!

> Det må dog være hårdt, at skulle aflive raske dyr.
> Jeg vil nok ende med en hel zoo herhjemme, hvis jeg var blevet dyrlæge.

Uha, ja! Min dyrlæge afliver så vidt jeg ved ikke sunde og raske dyr...
Altså dyr der også er mentalt sunde! Hun har pt. ikke mindre end 8 katte
gående som hun skal ha' omplaceret og med 20 års erfaring er det ikke fordi
hun stadig er grøn og idealistisk, så det er bare skønt at der findes
sådanne dyrlæger der virkelig kæmper for det!

> Har du prøvet opslag i de lokale butikker og den lokale avis ?

Nej, ikke endnu, men skal ha' hængt nogen sedler op... Prøver bare altid
nettet først, for giver det pote har man sparet tid med papirnussen!