Salukier
Fra : Malene Jepsen

Dato : 10-10-04 18:48

Hej

Jeg påtænker mig at anskaffe en Saluki en gang i fremtiden - har netop
meldt mig ind i myndeklubben for at få en masse information...

Jeg har i mange år været helt facineret af racen og har læst mig til
en masse om dem - nu skal jeg så ud og møde en masse så jeg kan finde
ud af hvilken type det skal være. Er mest til den lidt kraftigere
type..

Er der nogen der kender noget til salukiopdrættere!!! Altså har
erfaring med hvor man skal købe hund for at få "den bedste"?? Hermed
menes der en superflot hund med mentaliteten i orden..??

Mange hilsner
Malene Jepsen

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 29-10-04 18:44

"Malene Jepsen" <kennelkildevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaring med hvor man skal købe hund for at få "den bedste"?? Hermed
> menes der en superflot hund med mentaliteten i orden..??

Hej

Prøv DKK´s opdrættervejviser, tag evt ud og besøg lidt forskellige
opdrættere og få et indtryk af dem eller tal med dem på udstillinger, de er
som regel flinke til at svare på spørgsmål og fortælle om deres opdræt.

Held og lykke med det

Charlotte