Schäferhvalp søges
Fra : Jørgen

Dato : 04-10-04 11:36

Vores venner i Greve/Hundige skal have ny (hun)hund. Det skal være en
schäfer igen.
Hvor finder vi folk, der har fået schäferhvalpe (med eller uden stamtavle)?
mvh
Jørgen

--
Ustandseligt tagdryp på en regnvejrsdag og
trættekær kvinde ligner hinanden. (Ordsp. 27,15)

Fra : Pwh

Dato : 04-10-04 14:29

Jørgen wrote:
> [...]
> schäfer igen.
> Hvor finder vi folk, der har fået schäferhvalpe (med eller uden

DBA

/Jens

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 04-10-04 14:31

Hej Jørgen.
Jeg ved der ligger et kuld Schæferhvalpe (m/stamtavle) hos Kennel Slottet
lige nu ca.2uger gamle.
Deres tlf. 75 191888
MVH.
Susanne

Fra : Bufas

Dato : 04-10-04 14:58

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrøv in

> Vores venner i Greve/Hundige skal have ny (hun)hund. Det skal være en
> schäfer igen.
> Hvor finder vi folk, der har fået schäferhvalpe (med eller uden
> stamtavle)?

Hej Jørgen !

Nu ved jeg ikke om dine venner vil træne med den, men her er et sted hvor
der er hvalpe :

http://www.holgerd.dk/mille/JabinasMille.jpg

Mange hilsner

Bufas

- -
www.bufas.dk Links til vores sider
www.razco.dk Alt om Razco's bedrifter
www.hunde-viden.dk Siden for Inter-Aktive Hunde-Nørder
www.hundechat.dk Hver søndag fra kl. 20

Fra : Holm

Dato : 04-10-04 20:24

> [...]
> schäfer igen.
> Hvor finder vi folk, der har fået schäferhvalpe (med eller uden

Hej
Jeg har hørt at der skulle sidde to med stamtavle hos dansk dyreværns
internat i Århus , prøv der .

Holm

Fra : Allan

Dato : 04-10-04 21:45