Dosering af Bach´s Rescue
Fra : Birgitte

Dato : 01-10-04 17:25

Hej

Vores to tæver er begyndt at slås igen, efter næsten 3 års fred (
Første gang var da den yngste kom i løbetid for 2. gang, og det kostede lang
tids meget hårdt arbejde at få det hele til at fungere igen. Det lykkes men
desværre ikke for evigt

Nu har jeg tænkt på om vi kunne have gavn af Bach´s Rescue, og har derfor et
par spørgsmål...

Matas havde kun én slags... den til mennesker. Er der en speciel til hunde ?

Menneskedosering er, så vidt jeg husker, 4 dråber... hvor meget til en D/S
gårdhund og en Minipuddel-blanding ?

Er der nogen der har erfaringer med produktet - specielt i en situation som
vores ?

Hilsen
Birgitte og de 2 "kamphunde"

Fra : Hans B.

Dato : 02-10-04 09:56

Hej Birgitte

Jeg har prøvet, men syntes ikke de har nogen effekt. Det var nu i forhold
til nytår og fyrværkeri. Jeg gav ham bare et par dråber i munden, efter
helsekostforretningen anvisning.

mvh

Hans

Fra : Birgitte

Dato : 03-10-04 12:16

> Jeg har prøvet, men syntes ikke de har nogen effekt. Det var nu i forhold
> til nytår og fyrværkeri. Jeg gav ham bare et par dråber i munden, efter
> helsekostforretningen anvisning.

Hej Hans

Tak for svaret.
Vi prøver os frem... og håber vi er mere heldige med midlet.

Venlig hilsen
Birgitte

Fra : Karina

Dato : 02-10-04 11:37

Hej Birgitte

Hvis du skal bruge det som berolinde kan jeg anbefald Baldrian. Det bruger
vi nytårasaften. Og det virker godt.

Jeg kender ikke noget til brug af Bachs Rescue Remedy til hunde, men bruger
det selv og har stor glæde af det. Jeg ville bare give det jeg selv bruger
til min hund hvis det var aktuelt. Det er jo bare blomster ekstrakt.

Mange hilsner

Karina

Fra : Birgitte

Dato : 03-10-04 12:26

Hej Karina

Tak for svaret.

> Hvis du skal bruge det som berolinde kan jeg anbefald Baldrian. Det bruger
> vi nytårasaften. Og det virker godt.

Vi har også brugt Baldrian i tiden omkring nytår, men den ene af hundene
kaster op, når hun får det.

>Jeg ville bare give det jeg selv bruger
> til min hund hvis det var aktuelt. Det er jo bare blomster ekstrakt.

Ok, vi prøver os lidt frem, og håber på lidt effekt.

Venlig hilsen
Birgitte