www.123hjemmeside.dk/outdoor
Fra : outdoor

Dato : 24-10-04 21:26

Her er en hjemmeside hvor du vil have muligheden for at tjene lidt
ekstra til ferien...

Tilmeld dig på www.123hjemmeside.dk/outdoor eller send en mail med navn
og tlf. nr så vil jeg vende tilbage til dig...

Med venlig hilsen Søren Giltoft

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Olsen

Dato : 25-10-04 17:28

> [...]
>
> Tilmeld dig på www.123hjemmeside.dk/outdoor eller send en mail med navn
> og tlf. nr så vil jeg vende tilbage til dig...

Hej Søren

Hvad pokker har det med camping at gøre?

du skriver oven i købet selv:
"Jeg bor ikke i campingvogn mere, men har boet fast i campingvogn i
sammenlagt 8 år.."

En sådan indlæg har absolut intet at gøre i denne gruppe!!

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Carsten Holck

Dato : 26-10-04 09:48

Kim Olsen wrote:
> Hej Søren
>
> Hvad pokker har det med camping at gøre?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - mon ikke det er forklaringen ...
--
/carsten

Fra : Sten Bo

Dato : 27-10-04 09:12

"Carsten Holck" <cholck@malling.invalid> skrev i en meddelelse

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - mon ikke det er forklaringen ...
> --
> /carsten

Det er vist et indlæg med kommerciel camping baggrund og hører ikke ind
i en fritidsgr. Jeg opfatter dette og de forrige indlæg fra kilden som
en måde at få gratis opmærksomhed til firmaet hvor man arbejder. Al
sympati for godt udført arbejdede og dette er ikke for at virke negativ,
men altså......

Og hermed at der så bare en mere der hoppede på. Beklager hvis jeg tar
fejl

MVH Sten Bo