JEG MANGLER EN NOKIA 8250 !!!
Fra : ô

Dato : 15-05-01 13:05

JEG MANGLER EN NOKIA 8250 !!!

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en Nokia 8250?

Er de billigere i Polen?

Er der nogen der har nogle gode links?

Mvh. Preben Nielsen - 75805365 / 51905365

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-05-01 13:05

>JEG MANGLER EN NOKIA 8250 !!!

Din caps-lock har vist sat sig fast.

>Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en Nokia 8250?

news://dk.marked.privat.telefon.mobil - der er nogle flinke mennesker
som sikkert kan hjælpe dig. Denne grupper er ikke beregnet til
køb/salg.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Flameboy

Dato : 18-05-01 18:33

Han spørger om det er billegere i Polen derfor synes jeg det er OK han
spørger har!!
Og du skal nok regne med at det er billegere i Polen

mvh
Flameboy

Fra : Jan B. Hedemann

Dato : 18-05-01 22:16

Modellen bliver som du nok ved ikke importeret til DK, men....

Der et et firma i Danmark som startede med at importere 25 eksemplarer
af denne model. De ville - alt efter efterspørgsel - muligvis
importere endnu flere. Du kan finde firmaet på
http://www.dansktelefoni.dk/

Hvis dette firma ikke kan hjælpe dig så prøv
http://www.themobilerepublic.com - Det er en mobilforhandler i England
(lidt uden for London) som også sælger Nokia 8250. Du kan købe den
online og få den sendt til DK.

Held og Lykke !

Fra : Møgelmose

Dato : 20-05-01 18:30

>Hvis dette firma ikke kan hjælpe dig så prøv
>http://www.themobilerepublic.com - Det er en mobilforhandler i England
>(lidt uden for London) som også sælger Nokia 8250. Du kan købe den
>online og få den sendt til DK.

Har du nogle erfaringer?
Jeg tænker på sådan en 8250 men der står at det er sammen med vodafon og jeg
vil helst ikke hænge på en sim-låst telefon som ingen i danmark kan låse
op....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Jan B. Hedemann

Dato : 21-05-01 08:14

> [...]
> vil helst ikke hænge på en sim-låst telefon som ingen i danmark kan låse

Jeg har ikke selv handlet med dem, men jeg har korresponderet med dem
over e-mail nogle gange vedr. køb af en 8250, da jeg selv gerne ville
have haft en. De er flinke til at svare, så send dem en mail og
forespørg på pris. De skrev i sin tid til mig, at tlf. kan købes uden
abb. og simlås.

Jan