Sæsonplads Nord-/Vestsjælland
Fra : Egon

Dato : 18-10-04 20:59

Vi - 2 voksne i halvtredserne - søger en ny campingplads fra næste
sæson.

Vi er på ingen måde trætte af den plads vi har haft indtil nu - men
trænger til at se noget nyt. Derfor vil vi gerne høre om mulige
pladser i Nord-/Vestsjælland, hvor der er gode forhold for
fastliggere.

Vi er ikke til havenisser, plasticstorke og kolonihavetilstande. Vi
ønsker en naturlig plads, med plads omkring os, og gerne ved en god
strand. Vi værdsætter gode toilet- og badeforhold, og der må gerne
være en god legeplads, så vi kan tage børnebørnene med. Men tivoli og
gøgl behøves ikke for vores skyld.

En god og effektiv lejrchef er et must. Regler er til for at blive
brugt - men ikke med milimeterdemokrati. Og man kan komme langt med
godt humør.

Kender I en eller flere gode pladser, som I kan anbefale ? Vi kommer
fra Holbæk-området.

/Egon og Kirsten

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 19-10-04 08:10

Hej Egon.

For mig lyder det som om du beskriver den plads vi er fastliggere på
100% - Bjerge Sydstrand Camping mellem Slagelse og Kalundborg. Det er
en FDM-plads, men er åben for alle.

Se mere her: www.bjerge.fdmcamping.dk og på pladsens egen
hjemmeside: www.bjergesydstrandcamping.dk

Jeg ved at der er ventelister for fastliggerpladserne - men I kan jo
altid tage en prøvetur, og finde ud af, om det er jer.

/Flemming

Fra : Anders

Dato : 20-10-04 16:30

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0410182309.2592e0@posting.google.com>...
> [...]
>
> Jeg ved at der er ventelister for fastliggerpladserne - men I kan jo
> altid tage en prøvetur, og finde ud af, om det er jer.

Hej Egon

Vi har været på http://www.campinggaarden.dk/ Den syntes vi var
god.... gode bade og toilet forhold og rimeligt tæt på strand.
Om de har plads til en fastligger mere ?????? ved jeg ik

Anders

Fra : Egon

Dato : 21-10-04 15:44

Hej Flemming

Vi har prøvet Bjerge Sydstrand. Hvordan I kan holde den lejrchef ud,
forstår jeg ikke!!!!!!!! Hun virker vanvittig - og alle taler jo om
hende på pladsen.

Såh....før hun er skiftet ud, er denne plads ikke en mulighed for os.
Men pladsen er i øvrigt meget i vores stil.

Mvh
Egon

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 23:03

On 18 Oct 2004 12:58:32 -0700, egon_kristiansen@yahoo.dk (Egon) wrote:

Prøv at kigge på DCU's Sanddobberne. Vi var der i sommer for første,
men ikke sidste gang. Dejlig naturplads i fredet område, helt ud til
Nekseløbugten og med et utrolig smukt, kuperet opland.

Hilsen
Birger

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 24-10-04 18:53

Hej Egon.

Der er sket noget godt siden du har været på Bjerge Sydstrand - vi har
fået nyt lejrchefpar.

Og de vil gøre noget godt for campisterne - så kom I bare og prøve
pladsen og cheferne af.

/Flemming