Hvad er årsagen ?
Fra : Gunnar Holm

Dato : 12-10-04 23:51

Hej med jer.

Det er måske ikke rette sted, at spørge, men det er i dette forum jeg har
lavet en fejl.

Jeg kom til, at lægge en testmeddelelse kaldet XXXX i dette forum. Nu har
jeg prøvet, at slette den via min nyhedsserver, men hvorfor forsvinder den
ikke ? Jeg anmodede om sletning allerede i går.

Mvh.
Gunnar.

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-10-04 04:16

"Gunnar Holm" <gwholm@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kom til, at lægge en testmeddelelse kaldet XXXX i dette forum. Nu har
> jeg prøvet, at slette den via min nyhedsserver, men hvorfor forsvinder den
> ikke ? Jeg anmodede om sletning allerede i går.

Meddelelsen er slettet på serveren, men hvis man nåede at hente den, så
ligger den lokalt på harddisken, og den slettes ikke. Endeligt er det ikke
alle servere der accepterer en "cancel message".

vh,

Carsten Stage

Fra : Gunnar Holm

Dato : 13-10-04 09:05

Ach soweis.

Tak Carsten.

Mvh.
Gunnar.

Fra : Carsten Holck

Dato : 13-10-04 14:06

Gunnar Holm wrote:
> Ach soweis.

+ at den muligvis stadig ligger i din lokale cache - jeg kan se at den er
væk hos TDC, men den er sendt via get2net, som jeg ikke ved om accepterer
cancels's

--
/carsten