DCU`s "Tillidsrepræsentanter" !
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-10-04 18:45

I enhver demokratisk forening i Danmark vælger medlemmerne nogle
tillidsrepræsentanter som skal varetage medlemmernes interesser!

I Danmarks største fritidsforening DCU vælger medlemmerne 80
tillidsrepræsentanter som skal varetage medlemmernes interesser !
DETTE står nedfælget i DCU`s Love og Vedtægter. (Det er iøvrigt
forbudt medlemmerne i DCU, at debattere disse Love og Vedtægter i
medlemmernes EGEN debatforum og i medlemmernes EGET medlemsblad ! ALT
vedr. emnet CENSURERES væk af Forretningsudvalget).

Hvad sker der så rent faktisk i DCU i dag ? Joe
"Tillidsrepræsentanterne vil IKKE gå i dialog med medlemmerne ! dem
som har valgt dem ! DEM hvis interesser de ER valgt til at varetage !
"Tillidsrepræsentanterne NÆGTER at tale med medlemmerne eller svare på
deres henvendelser ! I bedste fald henviser de spørgsmål til
Forretningsudvalget i DCU-huset!

FATTER DCU`s "Tillidsrepræsentanter overhovedet hvad deres opgave er?
Hvis de ikke taler med medlemmerne hvordan kan de så vide hvad der er
medlemmernes interesse?
HVEMS FAENS INTERESSER VARETAGER DE SÅ ? I DE TO ÅR MELLEM TO VALG?

Forretningsudvalget med Landsformanden i spidsen vil heller ikke tale
eller gå i dialog med medlemmerne. Den uduelige Landsformand henviser
spørgsmål til Kredsvalgsmøderne som foregår EEN aften hvert andet år !
Altså ifølge "Tillidsrepræsentanterne"/LANDSFORMANDEN (står på DCUs
hjemmeside) i DCU kan medlemmerne stille spørgsmål EEN aften HVERT
ANDET år ! Har DET noget med demokrati at gøre?

SAMTIDIGT er det FORBUDT for medlemmerne at

-se beslutninger/ referater?
-se regnskaber er hemmelige for medlemmerne?
-debatere demokratiet i foreningen?
-debattere Love og Vedtægter?
-være i dialog med "Tillidsrepræsentanterne" ?
-bliver CENSURERET af "Tillidsrepræsentanterne" i DCU-Huset ?
-knægtelse af ytringsfriheden i foreningen ?
-AL kritik CENSURERES væk ?
-AL ROS af Bestyrelsen OFFENTLIGGØRES straks ?

HVOR FAEN ER DET LIGE FRA VI KENDER DE METODER

Hilsen
verner

Fra : HJM

Dato : 10-10-04 22:00

HVOR FAEN ER DET LIGE FRA VI KENDER DE METODER ??????????
Fra Verner

Fra : HC

Dato : 11-10-04 07:40

Skal vi ikke omdøbe gruppen til:
dk.fritid.camping.dcu ?

eller skal den oprettes.
--
Mvh Hans Jensen

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-10-04 18:07

> Skal vi ikke omdøbe gruppen til:
> dk.fritid.camping.dcu ?
>
> eller skal den oprettes.
> --
> Mvh Hans Jensen

Hvis du også lover mig at tvangsflytte en vis person til den nye gruppe -
stemmer jeg for.

Kim

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 13-10-04 14:47

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0410100945.6c98e5f5@posting.google.com>...
> [...]
> -AL kritik CENSURERES væk ?
> -AL ROS af Bestyrelsen OFFENTLIGGØRES straks ?
>
> HVOR FAEN ER DET LIGE FRA VI KENDER DE METODER

HVAD ER DET DER FÅR 78 DCU TILLIDSREPRÆSENTANTER TIL AT HOLDE KÆFT!

Det kan undre meget med danskeres kulturelle baggrund at 78 DCU-
Tillidsrepræsentanter, som er valgt til, og som burde varetage
medlemmernes interesser ! ALLE som een holder kæft ! Det er meget
tydeligt at de har fået mundkurv på for INGEN af dem går i dialog med
medlemmerne.

Hvad er det som gør at ALLE 78 DCU tillidsrepræsentanter tilsidesætter
deres opgave som de er valgt til at varetage medlemmernes interesser?
DET ER NEDFÆLDET I DCUs LOVE OG VEDTÆGTER, SOM HER GROFT OVERTRÆDES.
Når de ikke vil gå i dialog med medlemmerne i deres kreds så kan de jo
heller ikke vide hvad der er medlemmernes interesser ! Varetager de så
DERES EGNE interesser?
Hvad er så deres egne interesser? GODE FRYNSEGODER ? som er hemmelige
for medlemmerne som har valgt dem? GODE DIÆTER ? som er hemmelige for
medlemmerne som har valgt dem? eller ER der ANDRE ben som gør at de
holder kæft ? Camperer de gratis på alle DCU-pladser året rundt? Får
de SÆRLIGE rabatter på DCU samarbejdspladser ? eller er det bare
præstigen ved at være DCU bestyrelsesmedlem hvor de optræder som
umælende får? eller hvordi de skal stå for bingo og besøg på det
lokale mejeri?

Hvad er det som får dem til at klistre til taburetterne og holde deres
kæft som umælende får?

HAR DE 78 DCU-"TILLIDSREPRÆSENTANTER" OVERHOVEDET NOGEN FUNKTION? Er
de overhovedet med til at bestemme noget som helst? (udover at
arrangere bingo?).
Bliver de bare HVERT ANDET ÅR orienteret om hvad landsformanden har
besluttet?

DET FINDER VOKSNE DANSKE MEDLEMMER SIG I, BARE DE KAN SPARE 20 KRONER
PÅ EN FÆRGEBILLET ! VOR HERRRE BEVARE OS. Det skulle være den
gennemsnitlige hjernetrust i Danmark !

Hilsen
verner