Plads i Italien, ved Gardasøen.
Fra : MetroHenrik

Dato : 07-10-04 10:34

Vi er ved at tænke ferie næste år.
Er her nogen med erfaringer i den sydlige ende af Gardasøen, med en
børnevenlig plads.
Vi er forkælede med Füred i Ungarn, men vores venner vil gerne til Italien.
Mit indtryk er at det bliver DYRT. Er der nogen der kan be eller afkræfte
dette?

Henrik

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-10-04 14:38

"MetroHenrik" <td253@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Italien.
> Mit indtryk er at det bliver DYRT. Er der nogen der kan be eller afkræfte

Jeg kan kun bekræfte, at Italien er dyr - faktisk hamrende dyr sammenlignet
med Ungarn.

mvh
Preben

Fra : eskild45

Dato : 07-10-04 17:41

"MetroHenrik" <td253@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi er ved at tænke ferie næste år.
> Er her nogen med erfaringer i den sydlige ende af Gardasøen, med en
> børnevenlig plads.

Vi var ved "søen" denne sommer -igen igen-. På camping La Quercia
www.laquercia.it er der alt for hele familien.

> Vi er forkælede med Füred i Ungarn, men vores venner vil gerne til
Italien.

I vil elske Italien.

> Mit indtryk er at det bliver DYRT. Er der nogen der kan be eller afkræfte
> dette?
´
-vi gav 56 euro i døgnet for 2 voksne og 2 børn på 7 og 5 år. Det er dyrt
at handle på campingpladsen, men der er gode indkøbs muligheder ikke langt
derfra.

Hilsen

Benny

Fra : bj

Dato : 08-10-04 20:19

se på www.campingfontanelle.it

bj

Fra : HJM

Dato : 10-10-04 21:51

Jeg kan kun sige at Italien er et dejligt sted med en masse til børnene, men
det koster lidt mere, jeg vil sige det er oplevelsen vær.

Her er et par gode links.
Bella Italia er bare kanon, men de andre er også OK.
http://www.camping-bellaitalia.it/

Mvh. Hans J