Ang: Verner eller hvad han nu hedder.
Fra : l..Nielsen

Dato : 07-10-04 10:09

Jeg kan ikke forstå at i gider at blive ved med at besvare hans
uforskammetheder.
Noget af det han skriver er under lavmålet.
Hold da for pokker op med svare,ham så dør det hele lige så stille ud.
Og så vi kan få en ordenlig og saglig debat her

L. Nielsen

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 07-10-04 16:51

Hm...jeg er spændt på, hvor lang tid der går, før du opdager, at med
et indlæg som dette, så når du ikke det mål du ønsker. Du giver jo
bare "Verner" en ny tråd at tage fat på.

/Flemming

Fra : Trix

Dato : 07-10-04 17:05

"Flemming Udbj?rg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Hm...jeg er spændt på, hvor lang tid der går, før du opdager, at med
> et indlæg som dette, så når du ikke det mål du ønsker. Du giver jo
> bare "Verner" en ny tråd at tage fat på.

Mon ikke det bare er Verner det optæder i en ny "forklædning"

Fra : S.B.

Dato : 07-10-04 20:06

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming Udbj?rg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
>

> Mon ikke det bare er Verner det optæder i en ny "forklædning"

Tror jeg ikke, han plejer at have et anderledes forhold til hans capslock

Fra : Trix

Dato : 07-10-04 20:56

> Tror jeg ikke, han plejer at have et anderledes forhold til hans capslock

LOL )

Fra : Allan Jørgen Hansen

Dato : 08-10-04 16:39

l..Nielsen <aln@webspeed.dk> skrev:
>Jeg kan ikke forstå at i gider at
>blive ved med at besvare hans
>uforskammetheder.

Nej.

> Noget af det han skriver er under lavmålet.

Både og.

> Hold da for pokker op med
>svare,ham så dør det hele lige så stille ud.

Tror du selv på det?

>Og så vi kan få en ordenlig og
>saglig debat her

Det må vi håbe på.

Men jeg vil dog give Verner ret i noget af det han skriver, men
hvis man vil ændre noget på en forening må man være medlem og have
stemmeret og ytre sig på generalforsamlingerne.

Man bør også lade sig vælge til bestyrelsen, da man kun ved aktivt
bestyrelsesarbejde kan man ændre foreningens politiske retning.

Dette er de demokratiske spilleregler.

Mvh. Allan

Fra : Trix

Dato : 08-10-04 17:13

> Det må vi håbe på.
>
> Men jeg vil dog give Verner ret i noget af det han skriver, men
> hvis man vil ændre noget på en forening må man være medlem og have
> stemmeret og ytre sig på generalforsamlingerne.

Der er vist ikke mange der giver udtryk for, at være uenig med Verner.
Der er mere måden han kommunikere på. Det er umuligt at tage hans indlæg
seriøs.
Han burde tage de mange gode råd om kommunikation til efterretning.
Så kunne vi alle få en god debat igang - hvor også Verners indlæg ville
blive taget seriøs!

> Man bør også lade sig vælge til bestyrelsen, da man kun ved aktivt
> bestyrelsesarbejde kan man ændre foreningens politiske retning.

Helt enig.
Men for at blive valgt til en bestyrelse kræver det, at man forstå at
kommunukere sit budskab på en væsentlig mere sober og objektiv måde end vi
har set i dette forum!

> Dette er de demokratiske spilleregler.

Enig

> Mvh. Allan

Hilsen Torben

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-10-04 23:14

> [...]
> Men for at blive valgt til en bestyrelse kræver det, at man forstå at
> kommunukere sit budskab på en væsentlig mere sober og objektiv måde end vi

Hmm - demokratiske spilleregler - hans måde at debattere på minder mig meget
mere om de "gode", gamle kommunister; hvis folk ikke er enige med dig så
troml dem ned med usaglige argurmenter og svin dem så til bagefter.
Men det glæder mig faktisk at se at taktikken ikke rigtigt virker herinde

Og ja, hvis han har ret i sine påstande forstår jeg ikke helt hvorfor han
har meldt sig ud og i stedet hyler mod DCU herinde - det er da ikke den mest
effektive måde at forsøge at påvirke sådan en organisation på. Men måske var
hans udmelding ikke helt så frivillig endda
Men hvor mange DCU-medlemmer "kommer" her jævnligt ? Mit - løse - indtryk er
at vi er en ret begrænset kreds, der følger med herinde - har jeg mon ret ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Sten Bo

Dato : 09-10-04 00:38

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> Men hvor mange DCU-medlemmer "kommer" her jævnligt ? Mit - løse -
> indtryk er
> at vi er en ret begrænset kreds, der følger med herinde - har jeg mon
> ret ?

Nej - Mere bredt, hvor mange campister følger stadig med herinde?

Er Grrrr. dk.fritid.camping snart smadret?

Nej det tror jeg ikke du kan udlede af det der/dem svares,. Man gider
bare ikke at gå i dialog om noget der er tæsket frem og tilbage og som
man til de flestes overbevisning må klare på en helt anden måde.

Når der endelig er et nyt emne der interesserer, komme man frem igen, og
jeg ser da stadigvæk folk der ellers ikke har givet lyd i lange tider,
komme med en kommentar til et eller andet. Jeg er temmelig sikker på at
mange, også DCU medlemmer en gang i mellem skimmer ned over emnerne for
at se om der er noget nyt.

Det har været temmelig træls i lange tider og man kan se, at det går i
bølger efter hver negativ periode - hvorefter det langsom retter sig
igen. Det har vist som bedst været oppe på 30 50 indlæg om dagen, men
også som nu i nogle perioder været nede på 2-3 stykker.

En gang, efter nogle kraftige udladninger, var der helt "tavst" i flere
dage, hvorefter folk
forsigtigt begyndet at spørge til hinanden og med lettelse konstaterede
at grrr.s efterhånden "gode bekendte" eksisterede endnu.

Det kan da ikke passe, at det er så let at ta "pippet" fra godtfolk.

Men medlemskab i DCU har vist aldrig holdt nogen tilbage Det er nok et
andet sted det kniber. Altså for få
relevante indlæg.

:)

Hilsen Sten Bo

Fra : Arne Keller

Dato : 09-10-04 08:57

Sten Bo wrote:
> "Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> Nej - Mere bredt, hvor mange campister følger stadig med herinde?

Jeg er her stadig, jeg læser news stort set hver dag, men svarer bare
hvis der er noget jeg mener jeg kan tilføre som her hvor du spørger om
vi lever

> Er Grrrr. dk.fritid.camping snart smadret?

Ikke for mig, jeg har opgivet at høre på en person, han er nu i mit kill
filter og hans indlæg er væk, jeg ser dog alle svarene men de er som
reglen mere behagelige at læse eller lette at springe over. Selv hvis
personen svarer på dette ser jeg det ikke, dejligt.

> Nej det tror jeg ikke du kan udlede af det der/dem svares,. Man gider
> bare ikke at gå i dialog om noget der er tæsket frem og tilbage og som
> man til de flestes overbevisning må klare på en helt anden måde.

Enig, lad os i stedet få nogle Camping tråde i gang.

> Det kan da ikke passe, at det er så let at ta "pippet" fra godtfolk.

Ikke mig
Jeg har dog stort set ikke haft tid til at Campere i år og har derfor
ikke haft så meget at tilføre.
Lige nu overvejer jeg om jeg virkelig skal køre vognen i vinterhi inden
frosten kommer.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 09-10-04 09:33

Hvor skal vi på ferie næste år

Hans Kurt

Fra : Arne Keller

Dato : 09-10-04 16:08

Hans Kurt Larsen wrote:
> Hvor skal vi på ferie næste år

Det ved jeg ikke, men vi skal til Nord Sverige !

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-10-04 10:49

Jeg må da tilstå, at jeg synes ikke, at de der skriver "dont feed the troll"
er meget bedre end werner, de kommer med så mange indlæg, men dog ikke med
caps lock nede, at det er næsten lige så ulidelig, at læse.

Et godt gammelt ordsprog er, "kast ikke med sten, bår du selv bor i et
glashus".

Dette er ikke skrevet som et forsvar mod Werner, men mere en konstantering,
at i hyler lige så meget som Werner.

Når man har lagt Werner i bloker, ser man kun svarene, og de er gudhjælpe
mig ikke meget bedre, bortset fra, at de ikke råber.