Spørgeskema
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 04-10-04 17:27

Hejsa.

Vi er studerende på Vejle Handelsskole og har fået til opgave at lave
en analyse af campingmarkedet. Vi har derfor brug for jeres hjælp, og
håber I vil udfylde dette spørgeskema. Det tager ca. 20 min. Hvis du
ønsker at deltage i en konkurrence om 5 x Anthon Berg chokoladeæsker,
kommer der en tilmeldingsblanket efter du har sendt spørgeskemaet.

Spørgeskemaet kan du finde på: www.theepan.dk/camping

Med venlig hilsen
Carsten Pedersen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-10-04 09:48

tlu318@vejlehs.dk (Carsten Pedersen) wrote in message news:<75958f19.0410040826.69e86c7e@posting.google.com>...
> [...]
> ønsker at deltage i en konkurrence om 5 x Anthon Berg chokoladeæsker,
> kommer der en tilmeldingsblanket efter du har sendt spørgeskemaet.

Da vi nu har de ønskede svar, vil der ikke være mulighed for at
besvare flere spørgeskemaer. Vi takker for hjælpen.

Fra : Jørgen L.

Dato : 06-10-04 11:53

> Da vi nu har de ønskede svar, vil der ikke være mulighed for at
> besvare flere spørgeskemaer. Vi takker for hjælpen.

Kommer man til at kunne se hvad i fik ud af det ?

Hilsen Jørgen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-10-04 16:27

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in message news:<y8Q8d.1348$%y6.782@news.get2net.dk>...

> Kommer man til at kunne se hvad i fik ud af det ?
>
> Hilsen Jørgen

Hejsa.

Opgaven bliver ikke offentligtgjort, da den udelukkende skal bruges
til faget. Rapporten bliver måske også lidt forvirrende, da både teori
omkring markedsundersøgelser og resultatet af spørgeskemaerne vil være
blandet lidt sammen... Rapportens formål er at vise om vi har forstået
teorien og skal beståes for at vi kan skrive hovedopgave i
eksportsalg, som faget hedder.

Med venlig hilsen
Carsten Pedersen

Fra : Jens

Dato : 06-10-04 21:03

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer man til at kunne se hvad i fik ud af det ?
>
> Hilsen Jørgen

Pyt med hvad de får ud af det - nej, hvornår får vi chokoladen

Mvh

Jens

Fra : Carsten Holck

Dato : 07-10-04 11:56

Carsten Pedersen wrote:
> tlu318@vejlehs.dk (Carsten Pedersen) wrote in message

> Da vi nu har de ønskede svar, vil der ikke være mulighed for at
> besvare flere spørgeskemaer. Vi takker for hjælpen.
Selv tak, hvis der havde været en plads til en kommentar ville jeg have
skrevet: Det er meget svært at give en entydig vurdering af indretning
baseret på mærker, da der er alt for mange indretningsvarianter, også
indenfor samme mærke - det er sjældent at se to vogne der er helt ens og det
den ene synes er smart finder den anden umådeligt upraktisk

God fornøjelse med rapporten !

--
/carsten

Fra : Kim Paulsen

Dato : 07-10-04 19:11

Jeg startede med at svare , men sprang et spørgsmål over jeg ikke kunne (
ville) svarer på men kunne ikke komme videre til side to før jeg havde
svaret ,så jeg sprang fra , og det tror jeg de fleste gør - lav det dog om .

Fra : J S L

Dato : 08-10-04 11:35

"Kim Paulsen skrev:
> [...]
> svaret ,så jeg sprang fra , og det tror jeg de fleste gør - lav det dog om

Hej Kim!

Af ren nysgerrighed, hvilket spørgsmål kunne (ville) du ikke svare på?

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 08-10-04 21:03

"Kim Paulsen" <kimpa@sol.dk> wrote in message news:<ck40oo$8l6$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> svaret ,så jeg sprang fra , og det tror jeg de fleste gør - lav det dog om .

Hej Kim.

Det er med vilje at spørgeskemaet er lavet sådan. Vi vil gerne have
svar på alle spørgsmålene og umiddelbart er det min opfattelse, at
alle som laver spørgeskemaer vil have svar på alle spørgsmål...
Selvfølgelig er der fare for at folk falder fra, men jeg kan fortælle
at der er over 180, som har svaret indtil videre (hvilket er grunden
til, at vi ikke skal bruge flere svar). Og vi ved også godt, at der så
er fare for at folk så bare svarer tilfældigt. Men det er jo faren ved
alle spørgeskemaer, at de adspurgte med vilje svarer forkert på
enkelte spørgsmål... Vi er nybegyndere på dette felt og vil
selvfølgelig have dette i baghovedet, hvis vi skal lave et spørgeskema
en anden gang.

Med venlig hilsen
Carsten