Skal HYLERNE have lov til at SPAMME......
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-10-04 22:01

Skal HYLERNE, med phk, Sten og GISMO i spidsen, have lov til at SPAMME
debattråde de ikke kan lide?
INGEN af de tre "herre" debatterer emnet i trådene ! deres indlæg er
rene personsvinerier altså SPAM !

Skal disse HYLERE have lov til at bestemme HVAD der debatteres om i
denne nyhedsgruppe OG HVEM som må debattere i denne nyhedsgruppe!

Skal HYLERNE have lov til at SPAMME tråde hvor DE ikke kan lide emnet!

Jeg kan godt se at HYLERNE har et problem når de ikke er så begavede,
at de er i stand til at springe tråde over som de ikke kan lide! Er
der virkelig ikke en voksen i deres nærhed som kan hjælpe dem lidt på
vej? ))

Prøv at læse mit FØRSTE debatindlæg i HVER tråd og se så i hvilken
rækkefølge svinerierne og SPAMMEN kommer!

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 01-10-04 22:53

JA - det er helt i orden.

Så længe du ikke kan finde ud af, at følge retningslinierne for hvordan man
skriver i dette forum, må du finde dig i det !!!

Drop de store bogstaver - en opfordring du har fået flere gange !!!!!
Det du skriver er jo i flere tilfælde rigtigt - men din måde at kommunikere
på er under al kritik. Ja nærmest barnligt !

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-10-04 13:45

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<415dd1a0$0$264$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Torben

> JA - det er helt i orden.
Det vil sige at DU går ind for SPAM bare det er HYLERNE som udfører
den!

> Så længe du ikke kan finde ud af, at følge retningslinierne for hvordan man
> skriver i dette forum, må du finde dig i det !!!

Trix jeg tror DU har misforstået retningslinierne, eller bedre,
henstillingen om skrive måde.

Jeg vil give dig ret hvis jeg skrev et helt indlæg med stort, så ville
det være at råbe ! (ifølge normerne på nettet).
Men Trix det er jo ikke det jeg gør. Jeg bruger , som er gramatisk
korrekt, store bogstaver når jeg vil fremhæve et ord eller en enkelt
sætning. DET har intet med at råbe op at gøre, men er kun med til at
frenhæve betydningen af indholdet. Når du læser en artikkel eller
skønlitratur ser du jo også at ord og sætninger er skrevet med stort
eller med fed skrift !Betragter du også det som råberi ? Hvis man skal
følge DIN logik, så er ALLE ord hvori der er et stort bogstav -
råberi, kan du ikke se at det er helt forkert?

> Drop de store bogstaver - en opfordring du har fået flere gange !!!!!
> Det du skriver er jo i flere tilfælde rigtigt - men din måde at kommunikere
> på er under al kritik.

Nej Torben jeg skriver bare på en måde med fremhævede ord som er
anerkendt korrekt dansk.
Hvis jeg KUN skrev med stort havde du ret.

Ja nærmest barnligt !

DET er din vurdering Torben )

> Hilsen Torben

Venlig hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 02-10-04 15:20

Klip..

> [...]
> følge DIN logik, så er ALLE ord hvori der er et stort bogstav -
> råberi, kan du ikke se at det er helt forkert?

Ok Verner

Du får lige et par eksempler på dine egne skriverier:
Ja du må meget undskylde, men jeg har meget svært ved at se det har noget
som helst gøre med fremhævning af ord, fremmelse af forståelse endsige
gramatisk korrekt !

INGEN skal kritisere NOGET SOM HELST INDENFOR DCU SÅ TRÆDER beton
CENSUREN i funktion. Voksne mennesker CENSURERES i hoved og røv....OG
DE FINDER SIG I DET SOM SMÅ BØRN.....velbekomme jer "voksne" DCU
medlemmer.

og........

JEG KAN VARMT ANBEFALE DIG AT TAGE PÅ ET KURSUS, HVOR DU LÆRER AT
BRUGE TÆNKEREN SELVSTÆNDIGT hahahahahahahahaha

og ....

HVOR VARM TROR DU SELV DER ER I 2.500 m HØJDE? ET GODT RÅD! TAG
5.KLASSE OM IGEN.

Og så videre.............................

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-10-04 20:20

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<415eb8fb$0$213$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> HVOR VARM TROR DU SELV DER ER I 2.500 m HØJDE? ET GODT RÅD! TAG
> 5.KLASSE OM IGEN.
>

> Og så videre.............................

Ja præcis Torben ! du understøtter det jeg lige har svaret dig! ord
ELLER en sætning!

Vis mig et HELT indlæg så kan jeg forstå din kritik!

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 02-10-04 22:19

> "Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message

> Ja præcis Torben ! du understøtter det jeg lige har svaret dig! ord
> ELLER en sætning!
>
> Vis mig et HELT indlæg så kan jeg forstå din kritik!

Hvis ikke de viste eksempler kan få dig til at forstrå min kritik, vil jeg
anbefale dig, endten at søge proffessionel hjælp eller holde fingrene fra
tastaturet.

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 10:02

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<415f1b1f$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke de viste eksempler kan få dig til at forstrå min kritik,

Nej de viste eksempler er enkeltord og enkeltstående sætninger vis mig
et helt indlæg så jeg kan tage din kritik alvorligt.

vil jeg
> anbefale dig, endten at søge proffessionel hjælp eller holde fingrene fra
> tastaturet.

Det var dog en primitiv bemærkning ! hvad er formålet med den?

> Hilsen Torben

Hilsen
verner

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-10-04 20:39

I news:6fbbedd3.0410030102.5b93bfcb@posting.google.com skrev
ven_hj@yahoo.dk følgende:

[ ... ]
> Det var dog en primitiv bemærkning ! hvad er formålet med den?

Sandsynligvis et forsøg på at få dig til at forstå at store bogstaver
er noget man kun absolut undtagelsesvis gør brug af en meget, meget
sjælden gang, og helst ikke oftere end én enkelt gang sådan ca. hvert
20. år såfremt den aktuelle mail ikke overstiger en længde i brødtekst
på 5 korte ord

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-10-04 11:41

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message news:<4162f85f$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> sjælden gang, og helst ikke oftere end én enkelt gang sådan ca. hvert
> 20. år såfremt den aktuelle mail ikke overstiger en længde i brødtekst

Hej Andeas

Hvor har du dog alt det vrøvl fra )