Skilejlighed udlejes i Østrig
Fra : Apartment for rent

Dato : 30-09-04 21:53

Skilejlighed til 4 personer udlejes i Østrig. Ledige uger: 52, 1, 2, 5, 10,
11

Kun 2500 kr per uge alt incl (undtagen uge 52).

Se billeder og kontakt information på: www.skilejlighed-udlejes.dk

Svar venligst ikke på denne email, da email adressen ikke er gyldig (pga
spam).

Fra : phk

Dato : 01-10-04 05:56

"Apartment for rent" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se billeder og kontakt information på: www.skilejlighed-udlejes.dk
>
> Svar venligst ikke på denne email, da email adressen ikke er gyldig (pga

DU er bange for spam ????

Hvad tror du det er du lige har postet?
Hvis jeg var dig ville jeg slette det før en af de sure drenge får øje på
det og sender en klage til din udbyder.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 01-10-04 17:45

> DU er bange for spam ????

Hej Per
Jeg overvejede at sætte hans rigtige email herind for at hjælpe ham med hans
forehavende så alle kunde finde

Hilsen Jørgen