Opbevaring af CV nær Århus/Hinnerup søges
Fra : Torben Worm

Dato : 29-09-04 14:45

Er der nogen der kender et sted, hvor vi kan få opbevaret vores CV, helst
under tag - og gerne med mulighed for at hente efter behov?

Fra : phk

Dato : 30-09-04 08:42

"Torben Worm" <tw@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted, hvor vi kan få opbevaret vores CV, helst
> under tag - og gerne med mulighed for at hente efter behov?

Der er en i Grundfør som virker som ovenstående - jeg ved dog ikke om han
har flere pladser.

--
Per, Esbjerg

Fra : phk

Dato : 30-09-04 08:43

"Torben Worm" <tw@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted, hvor vi kan få opbevaret vores CV, helst
> under tag - og gerne med mulighed for at hente efter behov?

Glemte lige denne her

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=opbevaring

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben Worm

Dato : 30-09-04 09:41

Hej Per

Tak for henvendelsen - jeg har snakket med ham i Grundfør - men vores vogn
er for 1/2 meter for lang til vores CV, som er 5.70 + træk 7.2 meter

Torben

Fra : phk

Dato : 30-09-04 10:15

> Tak for henvendelsen - jeg har snakket med ham i Grundfør - men vores vogn
> er for 1/2 meter for lang til vores CV, som er 5.70 + træk 7.2 meter

What?

Ikke så´en lige forstået efter en 4-5 gennemlæsninger

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 30-09-04 20:13

phk wrote:
> "Torben Worm" <tw@phys.au.dk> skrev i en meddelelse

> What?
>
> Ikke så´en lige forstået efter en 4-5 gennemlæsninger

ordkløver - den kan vist ikke være der LoL