DCUs CENSURMESTER på overarbejde igen.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-09-04 15:58

Så er DCU toppens CENSURMESTER på overarbejde igen.

Medlemmerne debatterer forholdene på DCU plads nr.1 ABSALON i KBH.
Medlemmerne kritiserer forholdene på pladsen. Debatten er sober og
præget af positive og negative kritiske indlæg:

INGEN skal kritisere NOGET SOM HELST INDENFOR DCU SÅ TRÆDER beton
CENSUREN i funktion. Voksne mennesker CENSURERES i hoved og røv....OG
DE FINDER SIG I DET SOM SMÅ BØRN.....velbekomme jer "voksne" DCU
medlemmer.

Hilsen
verner

Fra : outzen

Dato : 28-09-04 16:11

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CENSUREN i funktion. Voksne mennesker CENSURERES i hoved og røv....OG
> DE FINDER SIG I DET SOM SMÅ BØRN.....velbekomme jer "voksne" DCU

Hej verner
Uden at kende til debatten eller Dcu. Hvorfor råber du , det er ikke særlig
pænt i en samtale.
jesper

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 16:10

Godt råd:
Marker indlæg fra Verner, sørg for at tråden er lukket, tryk så på delete.....
Nu ser du ikke mere til den tråd.
Og gør så det hver gang du ser et indlæg fra Verner.
Det der er tilbage handler så om CAMPING.

Mvh
Steen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 00:28

"Steen" <steenk(snabel a)post3.tele.dk> wrote in message news:<41597f3c$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> Nu ser du ikke mere til den tråd.
> Og gør så det hver gang du ser et indlæg fra Verner.
> Det der er tilbage handler så om CAMPING.

OG så lige DINE indlæg.

> Mvh
> Steen

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : Wolle

Dato : 28-09-04 19:52

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0409280658.302e00a0@posting.google.com>...
> [...]
> CENSUREN i funktion. Voksne mennesker CENSURERES i hoved og røv....OG
> DE FINDER SIG I DET SOM SMÅ BØRN.....velbekomme jer "voksne" DCU

Hej Verner
Som forholdsvis ny i disse forumer kan det også godt undre mig, jeg
kan se udfra tidligere indlæg at du måske er lidt af en brokkerøv, men
her må jeg give dig ret, og hvis det er sådan hvergang der kommer
noget på tværs hos DCU kan jeg da bedre forstå din frustration og
denne forening.
Mvh
Wolle

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-09-04 21:58

"Wolle" <gummeogole@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> her må jeg give dig ret, og hvis det er sådan hvergang der kommer
> noget på tværs hos DCU kan jeg da bedre forstå din frustration og

Hej Wolle
Egentligt har du ret i den betragtning, men hen ad vejen vil du - som jeg
selv har - erfare at (p.t.) Verner allerede for længst er udelukket i DCU's
forum. Endda flere gange under sine forskellige dæknavne. (Dunlop er vist
det eneste, han ikke har brugt endnu ).
Jeg har selv for nyligt skimmet/læst alle tilgængelige tråde i DCU's forum
igennem for at lære noget om det her campingliv, vi selv lige er startet på.
Og det er jo ret let at kende hans stil igen - uanset signaturen. Og i det
forum er det absolut ikke kun moderatoren, der ikke vil finde sig i disse
udgydelser - de andre brugere vil også have ham ud !
Den omtalte tråd om Absalon camping læste jeg igennem i går aftes; over 50%
af deltagerne i debatten kendte pladsen fra tidligere og var enige om at med
den nye lejrCHEF og dennes (eller var det konens ?) optræden overfor
gæsterne ville de absolut ikke komme der igen, førend den nye chef var
fjernet fra pladsen ! Hårde ord, men med så mange enige gæster burde DCU da
selvfølgelig gå ind i debatten og få præciseret klagepunkterne og derefter
gøre noget ved dem - i stedet har man åbenbart valgt at lukke debatten,
trods at den ganske rigtigt blev ført i en sober tone. Og det er jo ikke den
bedste måde at fremme sin egen forretning på....
Men (p.t.) Verner's måde at åbne emnet på her i gruppen er ikke ligefrem
befordrene for at invitere brugere af DCU's forum - eller andre - til at
deltage i debatten.
Så gør som os andre; tryk på hans knap en gang i mellem når du keder dig og
ellers skriv udenom ham - ellers plejer debatten herinde at foregå i en
fredlelig, munter og fordragelig tone. Prøv f.eks. at se dk.fritid.bil, hvis
du vil se hvordan en gruppe kan tyres (ner - ikke styres) af en mindre
gruppe, der vil bestemme. Herinde har vi dog kun een klynker

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 00:02

gummeogole@msn.com (Wolle) wrote in message news:<477f5974.0409281052.5b99e205@posting.google.com>...

> [...]
> her må jeg give dig ret, og hvis det er sådan hvergang der kommer
> noget på tværs hos DCU kan jeg da bedre forstå din frustration og

Hej Wolle

Ja det er desværre sådan generelt hos den nuværende bestyrelse i DCU.
Alt hvad der ikke passer nogle få personer i forretningsudvalget
bliver censureret væk. Det gælder også sobre og konstruktiv kritik af
ALLE forhold i DCU. Især emner hvor demokratiet i DCU nævnes og hvor
kritik af ledelsen nævnes CENSURERES straks væk. Det uanset hvor længe
man har været medlem i DCU. Sådan behandles alle medlemmer og ikke
medlemmer (hvilke kunne være forståeligt hvis medlemmerne i deres egen
forening blev behandlet ordentligt i Danmarks største fritidsFORENING!

Men hvis du skriver et rosende indlæg om et eller andet indenfor
bestyrelsens arbejde bliver det straks offentliggjort både på
internetsiden og i medlemsbladet som er støvsuget for kritik fra
medlemmerne.

Wolle det her er ikke bare noget JEG finder på eller påstår, sådan er
virkeligheden i DCU i dag og voksne medlemmer finder sig i denne
behandling. ALLE kan ved at sende et indlæg ind med eet af ovennævnte
emner og SELV konstatere at jeg har ret, desværre.

Venlig hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 29-09-04 08:48

> gummeogole@msn.com (Wolle) wrote in message

> Ja det er desværre sådan generelt hos den nuværende bestyrelse i DCU.
> Alt hvad der ikke passer nogle få personer i forretningsudvalget
> bliver censureret væk.

Bland dig dog udenom. Eller bliv medlem igen og går noget ved det.

Hvis din plan er at alliere dig med nogen her, så er din tone og din
fremgangsmåde helt forkert.

Fat det dog!

--
Per, Esbjerg

Fra : Ib

Dato : 28-09-04 23:16

Hvor finder i dendebatgruppe på DCU som er så meget omtalt.
Jeg kan ikke finde den, men kun på Campingguiden.dk.
Der kan man til gengæld godt læse om DCU Absalon
Kan i hjælpe en nybegynder

Fra : Wolle

Dato : 29-09-04 07:01

"Ib" <laurberg@familie.tdcadsl.dk> wrote in message news:<4159e2d4$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hvor finder i dendebatgruppe på DCU som er så meget omtalt.
> Jeg kan ikke finde den, men kun på Campingguiden.dk.
> Der kan man til gengæld godt læse om DCU Absalon
> Kan i hjælpe en nybegynder
Hej Ib kik her

Fra : Wolle

Dato : 29-09-04 13:27

gummeogole@msn.com (Wolle) wrote in message news:<477f5974.0409282201.63b5d228@posting.google.com>...
> Hej Ib kik her

Hej Verner
Du lyder jo rigmelig ophidset, jeg kan godt følge dig lidt hen ad
vejen, men kan du ikke bare melde dig ud af DCU hvis du da ellers er
medlem, og melde dig ind i en anden organisation, eller hvis du er
medlem gøre et eller andet til generalforsamlingen, det nytter jo ikke
meget at side her og råbe op, hvor du efter manges udsagn taler for
døve ører, jeg må give dig ret i at der kommer ikke noget negativt
gennem moderator på DCU, har bare for sjov prøvet at genåbne Absolon
igen men uden held.
Mvh
Wolle

Fra : Per H

Dato : 29-09-04 17:06

On 29 Sep 2004 05:26:54 -0700, gummeogole@msn.com (Wolle) skrev:

>har bare for sjov prøvet at genåbne Absolon
>igen men uden held.

Det er efter min mening den kedligeste plads overhoved i danmark.
Er det ikke den der bliver omtalt i forbindelse med børn fra rumænien
( trikstyve)?

eneste gode er købmanden.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 20:47

gummeogole@msn.com (Wolle) wrote in message news:<477f5974.0409290426.de5ae42@posting.google.com>...

CENSURMESTER på overarbejde igen.

Hej Wolle

> Hej Verner
> Du lyder jo rigmelig ophidset, jeg kan godt følge dig lidt hen ad
> vejen,

Nej jeg er ikke ophidset, men jeg er stærkt imod de metoder
Forretningsudvalget i DCU anvender overfor sine egne medlemmer. DCU er
i dag Danmarks største fritidsforening! og foreningslivet i dagens
Danmark bygger på demokratiske principper som der er allertids hævd og
krav for at følge for at blive anerkendt som en forening med de
fordele det medfører. Men det der får mig til at reagere er, at
demokratiet i Danmarks største fritidsforening IKKE kan betragtes som
demokrati.

I en forening hvor det er tilladt at rose bestyrelsen, men forbudt at
kritisere samme bestyrelse (AL kritik CENSURERES væk) i en forening
hvor bestyrelsen HEMMELIGT for medlemmerne (som vælger dem) beslutter
hvor mange ben og frynsegoder og løn DENNE bestyrelse SELV skal have,
i en bestyrelse som knægter ytringsfriheden i foreningen , i en
forening med meningstyrani, hvor ALLE medlemmer med en anden mening og
synspunkter end bestyrelsens, CENSURERES, i en forening hvor
information til medlemmerne holdes på et så lavt niveau som
overhovedet muligt, i en forening hvor ALLE referater er HEMMELIGE for
medlemmerne, i en forening hvor foreningens regnskaber er HEMMELIGE
(Nogle af Kredsene offentliggør dog deres festregnskaber)for
medlemmerne. De "folkevalgte" bestyrelsesmedlemmer vil IKKE gå i
dialog med NOGEN SOM HELST medlemmer ! heller ikke dem som angriber
mine indlæg ! disse, lad mig sige det diplomatisk, mindre kloge
hoveder, FORSVARER disse metoder overfor ALLE medlemmer. Wolle jeg har
adskillige eksempler på de forskellige metoder som DCUs nuværende
bestyrelse anvender. Wolle i min verden er det RENDYRKET
PAMPERMETODER, og når man i min verden anvender pampermetoder er man
pamper.

men kan du ikke bare melde dig ud af DCU hvis du da ellers er
> medlem, og melde dig ind i en anden organisation,

Jeg har meldt mig ud af DCU, men derfor behøver jeg jo ikke at
fravælge at kommentere hvad der foregår i Danmarks største
fritidsforening! DET mener jeg ikke er forbudt !

eller hvis du er
> medlem gøre et eller andet til generalforsamlingen,

DET nytter ingenting. Wolle prøv selv at deltage i en
Kredsgeneralforsamling så vil du opleve hvad der foregår.

det nytter jo ikke
> meget at side her og råbe op, hvor du efter manges udsagn taler for
> døve ører,

Ja det er rigtigt, at 4-5 HYLERE tror at de er verdens centrum, men
der er mange som læser indlæggene og tager stilling og DET er det
vigtigste. For min skyld må HYLERNE meget gerne være det døve øre, for
de bidrager ikke med noget konstruktivt, KUN svinerier er deres
dagsorden ) Jeg vil faktisk håbe at der kommer en voksen og lærer
dem hvordan de skal gå på ignore DET vil alle være tjent med )

jeg må give dig ret i at der kommer ikke noget negativt
> gennem moderator på DCU, har bare for sjov prøvet at genåbne Absolon
> igen men uden held.

Enig, det gælder også hvis du skriver sobre og høflige indlæg om det
manglende demokrati i DCU eller du retter en konstruktiv kritik om et
emne i DCU, ALT bliver CENSURERET væk med mindre du ROSER bestyrelsen.

Inden DCU indførte censur var debatten hos DCU konstruktiv og sober...
men så begyndte Bestyrelse at CENSURERE i medlemmernes debatindlæg og
SIDEN da er tonen blevet hårdere og hårdere indtil det endte med
nuværende CENSURMETODER.

Efter min vurdering er der kun een løsning på problemerne i DCU i dag
og det er at offentligheden får et så godt kendskab til hvad der
foregår i DCU i dag som overhovedet muligt, derfor skriver jeg indlæg
for at oplyse om hvad der rent faktisk foregår i Bestyrelsen og
foreningen og for at holdnings- og meningspåvirke igennem debat-

> Mvh
> Wolle

Venlig hilsen
verner

Fra : Wolle

Dato : 30-09-04 12:50

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0409291147.20499763@posting.google.com>...
> [...]
> bestyrelse anvender. Wolle i min verden er det RENDYRKET
> PAMPERMETODER, og når man i min verden anvender pampermetoder er man

Verner hvis det er som du siger (hvilket jeg undersøge) må jeg give
dig ret, det virker mere og mere mystisk.

> [...]
> foreningen og for at holdnings- og meningspåvirke igennem debat-
>
> Hmm, du har sikkert ret og det er du jo godt i gang med.

Venlig hilsen
Wolle

Fra : Sten Bo

Dato : 29-09-04 08:09

http://www.campister-imellem.dk/campisterimellem/forumlist.asp?menuid=4726&areaGuid=2285

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 09:31

> [...]
> Jeg kan ikke finde den, men kun på Campingguiden.dk.
> Der kan man til gengæld godt læse om DCU Absalon

Ib du skal se i emnet "Absalon camping" der er 11 indlæg i debatten.

Venlig hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-09-04 18:30

> "Ib" <laurberg@familie.tdcadsl.dk> wrote in message
> >

> Ib du skal se i emnet "Absalon camping" der er 11 indlæg i debatten.
>

> Venlig hilsen
> verner

Fint, (p.t.) Verner - nu har du i to svar til det oprindelige spørgsmåle
komplet og aldeles undladt at komme med et konkret svar på spørgsmålet:
"Hvor finder man DCU's debatforum på DCU's hjemmeside".
Og du mener stadig du kun kommer med saglige indlæg ?
Sten Bo kommer dog med et relevant link - forresten uden at svine nogen til.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 23:36

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<415af121$0$263$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Og du mener stadig du kun kommer med saglige indlæg ?
> Sten Bo kommer dog med et relevant link - forresten uden at svine nogen til.

Ja Jesper og du kan ikke finde ud af at skrive dit indlæg i den rigtige tråd !
men DU kan måske bare gøre hvad der passer dig?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-09-04 00:08

> "Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message
>

> Ja Jesper og du kan ikke finde ud af at skrive dit indlæg i den rigtige
tråd !
> men DU kan måske bare gøre hvad der passer dig?

Er det for at sandsynliggøre din påstand at du har klippet tråden over ?
Så kan ingen jo se din fejl.
Stop nu - det er for sent på dagen til at være sjovt !
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : jhm

Dato : 29-09-04 20:17

Verner.... du har virkelig ret i meget af det du skriver, men prøv dog at
beherske dig og skriv det på en måde så vi alle kan holde ud at læse det,
jeg er bestemt ikke i tvivl om hvad du mener og jeg har lidt den samme
holdning mh til DCU men jeg kan nu godt blive iriteret over din måde at
fremlægge det på .......

Fra : Gismo

Dato : 29-09-04 20:38

jhm wrote:
> [...]
> lidt den samme holdning mh til DCU men jeg kan nu godt blive iriteret
> over din måde at fremlægge det på .......

Har det præcis som dig.

Har nogle 2. hånds oplysninger fra en der er fastligger på
Mols camping sammen med Bjarne Jensen.

Bjarne Jensen er indkaldt til møde, med flere kredse i DCU
netop vedr. at det ikke er tillladt at stille tvivlende spørgsmål
ang. DCU.

Det er 2. håndsviden så jeg vil ikke hændes op på noget.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-09-04 22:03

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<415b0efb$0$22722$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> [...]
> ang. DCU.
>
> Det er 2. håndsviden så jeg vil ikke hændes op på noget.

Det var dog en utrolig opløftende oplysning. Jeg håber sandelig at der
er noget i den. Så viser den, at nogle af de ca. 80 "folkevalgte"
bestyrelsesmedlemmer i DCU har fået nok af Landsformandens metoder
imod foreningens EGNE medlemmer, nu får demokratiet måske en chance.
Den viser også, at NU rører der sig noget i DCUs bestyrelse, nogen har
fået nok nu. Hvis du hører mere så orienter dette forum.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-09-04 17:58

"jhm" <jhm@nospam.dk> wrote in message news:<cjf1mp$2jp4$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> jeg er bestemt ikke i tvivl om hvad du mener og jeg har lidt den samme
> holdning mh til DCU men jeg kan nu godt blive iriteret over din måde at

Hej jhm

Tak for din mening. jhm jeg forsøger og mener virkelig at SELVE mine
debarindlæg holdes i et sobert og reelt sprog som ikke burde støde
nogen ! det er min intension ihverttilfælde. Jeg er enig med dig hvis
du mener mine svar til HYLERNE, de svar er skrevet i lige så
forfærdeligt et sprog som HYLERNE anvender over for mig. Læg mærke til
jhm at jeg KUN SVARER på disse svinske indlæg ! Det undrer mig meget
at stort set ingen i dette forum finder HYLERNES indlæg for svinske og
fordømmer dem? men det er KUN mit svarsprogbrug der åbenbart har
interesse !
Jeg forsikrer dig jhm, jeg ønsker kun at debattere emnerne på en sober
og sandfærdig måde, JEG ønsker ikke at starte svinerierne som HYLERNE,
jeg svarer kun på deres svinerier )
Jeg vil forsøge at begrænse mine svar til HYLERNE og prøve på at tie
dem ihjel.

Venlig hilsen
verner

Fra : Preben Andersen

Dato : 30-09-04 18:12

> Jeg forsikrer dig jhm, jeg ønsker kun at debattere emnerne på en sober
> og sandfærdig måde, JEG ønsker ikke at starte svinerierne som HYLERNE,
> jeg svarer kun på deres svinerier )

Sjovt nok du siger det Verner. Kan du huske hvad du skrev i en tråd den 22.
september som svar på et seriøst spørgsmål?
Hvis ikke kan jeg da lige genopfriske din hukommelse:

citat:

JEG KAN VARMT ANBEFALE DIG AT TAGE PÅ ET KURSUS, HVOR DU LÆRER AT
BRUGE TÆNKEREN SELVSTÆNDIGT hahahahahahahahaha

HVOR VARM TROR DU SELV DER ER I 2.500 m HØJDE? ET GODT RÅD! TAG
5.KLASSE OM IGEN.

Hvad med Skidtfisker-skolen ? ved de ikke en masse om vejret, det er
jeg overbevist om.

citat slut.

Det beviser jo, at du er fyldt med løgn, du starter jo netop svinerierne og
er ikke interesseret i en sober debat.

hilsen
Preben

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 29-09-04 22:03

<ven_hj@yahoo.dk>
> Hvorfor lader voksne DCU-medlemmer sig CENSURERE?
> HVORFOR FINDER VOKSNE MENNESKER SIG I DET I DAGENS DANMARK?

Hej Verner.
Nu har jeg i nogen tid siddet og hygget mig over denne og andre tråde om
DCU, som du har startet og holder liv i med næb og kløer, og nu synes jeg
også at jeg vil give mit bidrag, dog ikke i kategorien
mudderkastning........

Du skriver så meget om hvad der er forbudt i DCU's debatforum, men sagen er
vel egentlig at du måske har overset reglerne og betingelserne for dette
forum.

Du skriver: "DER STÅR INGEN STEDER I REGLERNE AT DET ER FORBUDT FOR DCU`s
MEDLEMMER
AT KRITISERE LEDELSEN ELLER STILLE SPØRGSMÅL OM DEMOKRATIET (ELLER
MANGEL PÅ SAMME) I DCU"

Sandheden er at DCU's debatforum "Mellem campister" har en formålsparagraf
og nogle betingelser, som siger:

--------------------------
Citat fra DCU's hjemmeside:

Formål:
Mellem Campister er forbeholdt campister, der ønsker mulighed for at
udveksle campingerfaringer om rejser, tilbehør, campingpladser, gode råd og
andre fysiske camping-ting.
Her kan du debattere om løst og fast, give og få gode råd og trække på
andres erfaringer.

Betingelser:
DANSK CAMPING UNION

forbeholder sig retten til at afvise oplæg eller indlæg, hvis indhold ikke
kan betegnes som god net-etikette.

forbeholder sig retten til at afvise oplæg eller indlæg, som har til hensigt
at hverve medlemmer til andre foreninger, foreningssplittelse, opfordring
til uro, chikane af meddebattører, folkevalgte repræsentanter eller ansat
personale.

forbeholder sig retten til at afvise hele oplæg, som omhandler reklame i
enhver forstand.

henviser spørgsmål, som er stillet direkte til folkevalgte kredsbestyrelser
eller landsformanden, til kredsgeneralforsamlingerne i de lokale områder,
kredsmøderne og repræsentantskabsmødet.

forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som drager forkerte
konklusioner i DCU-politiske spørgsmål.

forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som indirekte vil
kræve svar eller forklaringer fra ansat personale eller folkevalgte
bestyrelsesmedlemmer. Dette debatforum henvender sig til campister imellem.

forbeholder sig retten til at vurdere hvilke oplæg eller indlæg til
debatter, som falder uden for de ovennævnte betingelser og dermed ikke er
berettiget til offentliggørelse.

påtager sig intet ansvar for indlæg og forbeholder sig retten til at afvise
indlæg, såfremt indlægget strider imod de ovennævnte betingelser.

Citat slut.

Derfor kære Verner, er der vel ikke så meget at komme efter.
DCU har lavet et debatforum, og sat nogle meget klare regler for brugen af
det.
Hvis reglerne overtrædes, bliver indlæg afvist, sådan er det.

Hvis man derimod vil igennem med ændringer, skal man nok melde sig ind i DCU
og derigennem forsøge at gøre sin indflydelse gældende. Så kan det godt være
at man alligevel ikke bliver hørt eller kommer igennem med sine meninger,
men så er det måske fordi demokratiet fungerer, for det er jo stadig
flertallet og ikke den højsråbende, der bestemmer.
At flertallet i nogle foreninger kan være en flok gamle nisser, som
forhindrer udvikling og fornyelse, kan ikke afvises men sådan fungerer
tingene jo.

Ja Verner, det var en lille hilsen fra en, som selv er campist og ikke er
medlem af DCU, men blot mener at der mangler nogle argumenter i denne og
andre debatter, som du har kørende.

Mange hilsener fra
Tommy T - Odense