Thorkild-Ford ??
Fra : Olesen

Dato : 31-10-04 16:49

Har Thorkild Thyrring ikke engang kørt
Sierra 2.0 ???

Mener han var hos den lokale Ford-forhandler
for 10-15 år siden og ræsede rundt
og viste hvad han (og bilen) kunne...

Husker jeg forkert eller..?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-10-04 16:57

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

>Har Thorkild Thyrring ikke engang kørt
>Sierra 2.0 ???

Han har vel kørt alt på hjul, han kunne få lov til, så hvorfor ikke
også en Sierra...
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 31-10-04 16:52

> Har Thorkild Thyrring ikke engang kørt
> Sierra 2.0 ???

jow jow - han kørte racerløb i en Ford Sierra Cosworth RS 500
i midt-/slut-80'erne. Bla. Le Mans !

Fra : Babba-Papa

Dato : 31-10-04 19:15

Der var engang en bruger ved navn "Mogens"
<dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> der skrev:

>"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

>jow jow - han kørte racerløb i en Ford Sierra Cosworth RS 500
>i midt-/slut-80'erne. Bla. Le Mans !

Le Mans i en Ford Sierra Cosworth ?

Hmmmm....måske er det ikke dét Le Mans jeg tænker på...*G*
Det lyder bare usandsynligt i mine ører, men hey....verden kan jo
være underlig.
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-10-04 18:13

> Mener han var hos den lokale Ford-forhandler
> for 10-15 år siden og ræsede rundt
> og viste hvad han (og bilen) kunne...

*LOL*

Sjovt nok var det en af mine første "motorsports-oplevelser".

Det var stort..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 20:30

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL*
>
> Sjovt nok var det en af mine første "motorsports-oplevelser".
>
> Det var stort..

Jan, sådan er det jo at køre Ford

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-10-04 21:42

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 21:11

Så ham for mange år siden give opvisning i sin kunnen i en Sierra hos det lokale
dækcenter, det er godt nok mange år siden!

Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.72.180.217)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-10-04 22:07

> Har Thorkild Thyrring ikke engang kørt
> Sierra 2.0 ???
>
> Mener han var hos den lokale Ford-forhandler
> [...]

Også XR4i. - Kørte engang noget fransk sprøjt fra grænsen til D'Angleterre,
så de hippe københavnere kunne drikke den på samme tid som de franske
vinbønder.

:)

-M

Fra : HC

Dato : 31-10-04 22:34

> Har Thorkild Thyrring ikke engang kørt
> Sierra 2.0 ???
>
> Mener han var hos den lokale Ford-forhandler
> [...]
Nej da Dana Ford som det hed dengang var sponser for ham.

Mvh Hans

Fra : Basil

Dato : 01-11-04 08:08

HC wrote:

> Nej da Dana Ford som det hed dengang var sponser for ham.
>
> Mvh Hans

Det var vist nok derfor at han kørte Forden, og Høyer Toyotaen i første
afsnit af "En gang strømer".
Kai