hvad i alverden er der sket her?
Fra : Tony

Dato : 31-10-04 13:41

http://unix.rulez.org/~calver/pictures/kromofag/

Det gør da helt ondt at se på.

Tony

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-10-04 14:25

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev

> http://unix.rulez.org/~calver/pictures/kromofag/
>
> Det gør da helt ondt at se på.

Der må være blevet hælde et kraftigt opløsningsmiddel på.

Det ligner noget "Bums malingfjerner" kunne have forårsaget.

Mvh.

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 06-11-04 14:47

Hello.

Det kan vel også være alm. bremsevædske.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-10-04 15:01

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse

> http://unix.rulez.org/~calver/pictures/kromofag/
>
> Det gør da helt ondt at se på.

Et gæt:
Lakfjerner.
Det kunne det på ruderne også tyde på.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-04 15:27

Tony skrev:

> http://unix.rulez.org/~calver/pictures/kromofag/

Pyha den måge har haft dårlig mave !

> Det gør da helt ondt at se på.

Ja fy for pokker
Det er da hærværk der er til at forstå

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Christian

Dato : 31-10-04 16:25

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> wrote in message

> Pyha den måge har haft dårlig mave !

> Ja fy for pokker
> Det er da hærværk der er til at forstå

eller denne

http://unix.rulez.org/~calver/pictures/audi/image014.jpg

airbag'en virker åbenbart ikke..

Fra : Leonard

Dato : 31-10-04 16:56

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote:

>http://unix.rulez.org/~calver/pictures/audi/image014.jpg
>
>airbag'en virker åbenbart ikke..

Airbags virker kun når bilen rammes i den retning hvor airbaggen har
den rigtige effekt, dvs typisk forfra.

--
Leonard

Fra : Cosworth POWER

Dato : 31-10-04 17:00

> Airbags virker kun når bilen rammes i den retning hvor airbaggen har
> den rigtige effekt, dvs typisk forfra.

Hele fronten er smadret...

Men billedet der linkes itl med Audien er et billede i en større billedserie
af en TOTAL smadret/ødelagt Audi A3! Serien er svjv. opsat for at
skræmme.... det virker!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Leonard

Dato : 31-10-04 17:08

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Hele fronten er smadret...

Ja, men det er nok ikke der den har fået det første tryk.

Den her er også krøllet i fronten http://leonard.dk/foredrag/p07.jpg
uden airbaggen blev udløst.

--
Leonard

Fra : Klaus G.

Dato : 31-10-04 21:19

> [...]
billedserie
> af en TOTAL smadret/ødelagt Audi A3! Serien er svjv. opsat for at

Jeg har hørt en del snakke om den billed serie er falsk...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Leonard

Dato : 31-10-04 21:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Jeg har hørt en del snakke om den billed serie er falsk...

Hvorfor skulle den være det?
Tag en tur ud til den lokale afdeling af SBI og kig lidt på de vrag
der holder, så vil man opdage at det ikke er nødvendigt at forfalske
den slags for at vise nogle virkeligt skræmmende billeder.

Men indrømmet, det kan være svært at forestille sig at der har været
så megen kraft at bilen kunne blive revet helt over, og at træet ikke
er væltet.

--
Leonard

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-11-04 00:38

Leonard skrev:

> Hvorfor skulle den være det?

Fordi nogle folk elsker at "fake" ting uden at de er det. Misundelse hos
ophavsmændene til rygterne?

> Tag en tur ud til den lokale afdeling af SBI og kig lidt på de vrag der
> holder, så vil man opdage at det ikke er nødvendigt at forfalske den
> slags for at vise nogle virkeligt skræmmende billeder.

Enig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"