Lille sikker bil til max 30.000
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 31-10-04 13:26

Hej NG

Jeg ved at dette (eller lignende) spørgsmål er stillet før. Men jeg er
ikke blevet klogere gennem min søgning på tidligere indlæg.

Jeg skal have en bil nummer 2. Har i forvejen en Volvo 240 '89. Det er
primært konen der skal køre i den og hun vil gerne have at den er
lille bil da hun synes at volvoen er for stor at manøvrere rundt med.

Hvad skal jeg vælge - den må gerne være på gule plader. Og skal som
minimum være lige så sikker som den gamle volvo. Udseenet er knap så
vigtigt - jeg vil hellere have at den er billig i vedligehold.

- de bedste hilsner, Malnitz

Fra : Olesen

Dato : 31-10-04 16:45

<malnitz@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> minimum være lige så sikker som den gamle volvo. Udseenet er knap så
> vigtigt - jeg vil hellere have at den er billig i vedligehold.

Passiv sikkerhed som en gammel Volvo blir' nok svært,
men alle biler er nok mere sikkert aktivt idag.

Airbag er måske ikke hverdagskost til 30.000,-
så jeg tror, i måske skulle vælge en Golf Van på gule plader.
Sikkerheden er som resten i kan købe, men Golf'en
er driftsikker, sikkert rimelig rustfri og kører OK.