NU kan de bare komme...
Fra : ThomasB

Dato : 30-10-04 19:38

Hej i gruppen.

Jeg har nu fået monteret min 2-vejs alarm, med sensorer her der og alle
vegne.
Det var faktisk ikke så svært..
Dog var der lidt med centrallåsen, som er lidt speciel på en Golf III GL
'97. (kostede en sikring)
Så hvis nogen skal have hjælp til det, så skriv endelig..

Det var også lidt tricky at få ledninger ud i motorrummet, hvor ville i gøre
det på en Golf?

Fremover skal min 2-vejs superduper-nøgle ligge på sengebordet - ved siden
af boldtræet..

Mvh Thomas

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 30-10-04 19:56

On 10/30/2004 20:37:39 "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

> Fremover skal min 2-vejs superduper-nøgle ligge på sengebordet - ved
> siden af boldtræet..

Poster du nogle billeder af tyvene når du er færdig med dem?
--
Jacob

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-04 22:27

"Jacob Jorvang" <email@slash-dot-dash-dot-slash.com> skrev i en meddelelse

> Poster du nogle billeder af tyvene når du er færdig med dem?

Ja, det kan du tro! Deres tænder vil blive sat til salg på
dk.marked.privat.bil

Fra : phk

Dato : 30-10-04 20:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det var også lidt tricky at få ledninger ud i motorrummet, hvor ville i
> gøre det på en Golf?

Øverst i venstre side bag speedometeret er der hul ud i et hulrum som i
motorrummet er beskyttet af nogle plastik"plader".

> Fremover skal min 2-vejs superduper-nøgle ligge på sengebordet - ved siden
> af boldtræet..

Pris på alarmen?

--
Per, Esbjerg

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-04 22:33

> Øverst i venstre side bag speedometeret er der hul ud i et hulrum som i
> motorrummet er beskyttet af nogle plastik"plader".

Ok, tak.. det vil jeg kigge efter. Det er bare møg besværligt at rode under
instrumentbordet.

De er nu ført ud gennem siden på den gummimanchet der sidder skråt under
koblingskablet.
Det skal laves om, da det nok ikke er vandtæt.

> Pris på alarmen?

1595,- inkl. alt - ultralyds kabine vervåger, 2-vejs sender + alm. sender,
centrallåsstyring, sirene mv.
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03181610

I øvrigt rigtig god service jeg fik af Paw fra uniq-import - han gad
supporte mig lørdag eftermiddag pr. tlf.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 22:59

> [...]
>
> I øvrigt rigtig god service jeg fik af Paw fra uniq-import - han gad
> supporte mig lørdag eftermiddag pr. tlf.

æhhh den du linker til er da ikke en to-vejs (pager), det er da bare en alm
2 kanals alarm

--
Tom

Fra : ThomasB

Dato : 31-10-04 00:21

> æhhh den du linker til er da ikke en to-vejs (pager), det er da bare en
> alm 2 kanals alarm

Jo, den er med to-vejs pager..

"Datakodealarm med to-vejs håndsender VAE 230.
Leveres komplet med sirene VAE 318-017 og Ultralyds kabineovervåger VAE
318-04. En rigtig god alarm til prisen."

Pageren der følger med:
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=002-001-00000230

Men det er rigtigt, at der på linket ikke er et billede af pageren.

Mvh ThomasB

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 22:56

> [...]
> '97. (kostede en sikring)
> Så hvis nogen skal have hjælp til det, så skriv endelig..

Næh min har da også en Pager så ......

> Det var også lidt tricky at få ledninger ud i motorrummet, hvor ville i
> gøre det på en Golf?

På min mondeo er ledningerne sammen med det originale ledningsbundt, men det
ar svært at få dem igennem.

> Fremover skal min 2-vejs superduper-nøgle ligge på sengebordet - ved siden
> af boldtræet..

Et godt råd.
Pas på med at have pageren i lommen på en steghed sommerdag. Det kan
krystallerne i displayet ikke rigtig lide. I min er der et par af
segmenterne der er halv utydelige fordi jeg sad i 40°C varme og så F1 i
Hockenheim

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-10-04 08:17

ThomasB wrote:

> Fremover skal min 2-vejs superduper-nøgle ligge på sengebordet - ved siden
> af boldtræet..

...som han kan bruge til at slå dig ned med hvis du skulle vågne..
Næh du, læg nøglerne ved siden af en musefælde, det giver langt
mere underholdning..

--
Hygge..
Thomas

Fra : ThomasB

Dato : 31-10-04 19:05

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> ..som han kan bruge til at slå dig ned med hvis du skulle vågne..
> Næh du, læg nøglerne ved siden af en musefælde, det giver langt
> mere underholdning..

Haha, det skal jeg huske

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-11-04 22:50

ThomasB wrote:

> Haha, det skal jeg huske

...særligt når du hører noget pusle i huset og du søvndrukkent
rækker ud efter dit baseballbat..

--
Hygge..
Thomas