Den skal tapes fra ny
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-10-04 22:05

Jeg har bestilt en Focus C-max i dag (HIP-HIP!) og er allerede så glad for
den, at jeg vil have den pakket ind i tape, så den ikke bliver ridset.....

Spøg til side, så strækker min humoristiske sans ikke til at give 500 kr.
for et par stykker plastic til at beskytte dørtrin og bagagerumskant. Der må
findes en klar, tyk tape til dette formål, til en anden penge. Det skal
kunne tages af selv efter flere år, uden at ødelægge lakken. Findes det?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per O. Madsen

Dato : 29-10-04 23:02

> [...]
> findes en klar, tyk tape til dette formål, til en anden penge. Det skal
> kunne tages af selv efter flere år, uden at ødelægge lakken. Findes det?

kan du ikke bare lade være med at klaske ting på de steder ?

Per O.
C-Max 1,8 Trend

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-10-04 00:24

"Per O. Madsen" <per_madsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Der

> kan du ikke bare lade være med at klaske ting på de steder ?

Jo, men jeg får også gæster i bilen.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Basil

Dato : 30-10-04 06:02

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
Der

> Jo, men jeg får også gæster i bilen.....

Det er en bil, den skal bruges.
Hvorfor pakke den ind i vat ?
Kai

Fra : Per O. Madsen

Dato : 30-10-04 12:44

KLIP

> Jo, men jeg får også gæster i bilen.....

Det er da bare en bil .. ikke et barn. Så sart kan jeg ikke være over en
almindelig bil som en C-Max.

Per O.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-10-04 00:44

> [...]

> findes en klar, tyk tape til dette formål, til en anden penge. Det skal
> kunne tages af selv efter flere år, uden at ødelægge lakken. Findes det?

Det er sådan noget som det her du leder efter (vil jeg mene), ellers Tesa
http://www.tesa.dk/professional/industry/detail2/0,1024,7391,00.html eller
3M har noget måske.

www.cdcardic.dk
Styling
Udvendig Styling
Foliatec styling

Så kommer du til noget stenslagsfolie som fås i sort og transparent, og så
lige tillykke med den nye bil.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-10-04 08:25

On Fri, 29 Oct 2004 23:05:19 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

> [...]
>findes en klar, tyk tape til dette formål, til en anden penge. Det skal
>kunne tages af selv efter flere år, uden at ødelægge lakken. Findes det?

Få lagt noget Taxafilm på bilen. Så er du også dækket ind for de ridser
og småskrammer som din bil får med tiden. :D
Flemming Jacobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-10-04 08:32

Preben Riis Sørensen wrote:
> Jeg har bestilt en Focus C-max i dag (HIP-HIP!) og er allerede så
> glad for den, at jeg vil have den pakket ind i tape, så den ikke
> bliver ridset.....

Sådan lige som Taxa'erne, over det hele ?

> [...]
> bagagerumskant. Der må findes en klar, tyk tape til dette formål, til
> en anden penge. Det skal kunne tages af selv efter flere år, uden at

Jeg tror at du får problemer med at finde noget ordentligt under 500,- kr.
kvalitet og pris plejer at hænge nogenlunde sammen.
Der findes sikkert mange billige tape's på markedet, men kan de holde i
længden ?
Og kan de fjernes igen uden at lakken har taget skade ?
De "dyre" mærker kan begge ting.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Leonard

Dato : 30-10-04 11:25

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote:

>Spøg til side, så strækker min humoristiske sans ikke til at give 500 kr.

Helt ærligt, har du ikke lige købt bil for noget derligner en årsløn?
- hvad betyder 500 kr så?

--
Leonard

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-10-04 23:12

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt, har du ikke lige købt bil for noget derligner en årsløn?
> - hvad betyder 500 kr så?

Det ligner nu mere to årslønne. Og jeg giver ikke 500 kr for to stk. plast
det koster 20 kr. at lave.

Til de andre svar, tak, det er kun dørtrin og bagagerumskant jeg taler om.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John Sahl

Dato : 01-11-04 00:32

Preben Riis Sørensen wrote:
> Til de andre svar, tak, det er kun dørtrin og bagagerumskant jeg
> taler om.

Tjek lige med Henrik fra www.stickers.dk om ikke han
kan hjælpe dig.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-11-04 18:56

> Tjek lige med Henrik fra www.stickers.dk om ikke han
> kan hjælpe dig.

Tak, det vil jeg prøve, og så kan der endda komme til at stå FORD RACING så
alle er klar over hvad de stiger ombord i
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : anders majland

Dato : 30-10-04 21:20

> Spøg til side, så strækker min humoristiske sans ikke til at give 500
> kr. for et par stykker plastic til at beskytte dørtrin og
> bagagerumskant.

Prøv at kigge på ebay.de Her er noget jeg har skrevet før (vedr folie
til min fabia )

quote:
Fandt sælger på ebay - men købte uden om (med den ekstra risiko det nu
medfører) Jeg gav 19 euro incl porto for folien til de 4 døre og
bagklappen (betalte med paypal).

Der er flere andre der sælger på ebay, men han reklamerer med at hans er
i den kraftigste folie.

Her en liste over hans aktuelle auktioner
http://cgi6.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=noergel&include=0&since=-1&sort=3&rows=50

Hans navn er Jörg Eickholz med email eickholz AT pacco-beschriftungen
DOT de, joerg AT eickholz DOT de på paypal og noergel på ebay

Måske han også har det på mål til focus ...
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid