Vist nok det i kalder en "klaphat" :-)
Fra : TGD

Dato : 29-10-04 21:54

Ja en "klaphat" også er man selv skyld i det.

Er på vej hjem fra et indkøb og kører ned af Amagerbrogade i "kø" længere
fremme kommer en helle hvor jeg skal dreje, så kommer der en lille Pegøjt
som absolut skal overhale alle inden hellen hvilket resultere i tåben skær
ind foran mig -heldigt at jeg skal dreje, der er under ½ mtr i mellem os, så
jeg trykker febrilsk på hornet i SAABen uden der sker noget så jeg
trykker...

Knæk siger det, kan mærke det igennem kroppen og kigger ned på fingeren,
<tudefjæs> og den peger 90 grader den forkerte vej </tudefjæs>

Så afsted på skadestuen - dog først efter fingeren blev blå, for at
konstatere den er gået af led - p** og papir på mandag får jeg min nye
brugte bil (VW Transporter 2,5 TDi) som jeg skulle nyde med en god lang tur,
men med det monster af en bandage der er kommet på bliver det bare et par
runder rundt i villa kvarteret

Så pas nu på når hornet skal trykkes ned, det kan gå galt...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-10-04 22:07

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev> Knæk siger det, kan mærke det
igennem kroppen og kigger ned på fingeren,
> <tudefjæs> og den peger 90 grader den forkerte vej </tudefjæs>
>
> Så afsted på skadestuen - dog først efter fingeren blev blå, for at
> konstatere den er gået af led

Der er åbenbart flere klaphatte eller er du bare Kjøvenhavner?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jonas R.

Dato : 29-10-04 22:18

Preben Riis Sørensen wrote:
SNIP
> Der er åbenbart flere klaphatte eller er du bare Kjøvenhavner?

Hvorfor er det lige en københavner er en klaphat? Du er fra jylland det er
da mindst lige så slemt....

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 23:08

HIHI no ska i djævleøbeboere en kom foer gåt i gång, ve ka da bar sæl jer te
swenskern hves i en er orli. basta

Fra : TGD

Dato : 30-10-04 04:07

<KLIP>

> Der er åbenbart flere klaphatte eller er du bare Kjøvenhavner?

Hov hov Amagerbrogade vær venlig ikke at sætte mig i bås med dem på den
anden side af havnen

Oh ve en smerte denne besked er skyld i.

Fra : Leonard

Dato : 30-10-04 11:24

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Hov hov Amagerbrogade vær venlig ikke at sætte mig i bås med dem på den
>anden side af havnen

Deter sgu da ikke bedre at bo på lorteøen

--
Leonard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 30-10-04 16:56

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Deter sgu da ikke bedre at bo på lorteøen

Så længe han ikke er roekuleklapper går det vel ....

(Hvad er der iøvrigt i vejen med Amager ?)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : alexbo

Dato : 30-10-04 12:12

"TGD" skrev

> der er under ½ mtr i mellem os, så
> jeg trykker febrilsk på hornet i SAABen

Hvorfor?
Pegøjten ved godt du er der.
Hvilken trafikfarlig situation villle du advare om ved at trykke på hornet?

Eller skulle hornet bare vise din utilfredshed med hans kørsel.

mvh
Alex Christensen

Fra : HC

Dato : 31-10-04 09:24

> Eller skulle hornet bare vise din utilfredshed med hans kørsel.

Er det ikke det hornet kun bliver brugt til

Mvh Hans

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-11-04 08:22

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> par runder rundt i villa kvarteret
>
> Så pas nu på når hornet skal trykkes ned, det kan gå galt...

Hehe, undskyld...
Men på mig lyder det som om at der var flere end én klaphat den dag.

Fra : C. Petersen

Dato : 01-11-04 13:27

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> "TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

Hehe.. ja.. jeg har os skidt erfaring med at trykke på hornet i "raseri" jeg
var i en situations inde en vores smukke hovedstad hvor jeg blev meget arrig
over en medbillists kørsel... så jeg hamrede så hårdt på hornet at
plastic'en og rettet flækkede... :O det havde jeg godt nok ikke regnet med..
hehe.. men det jo hva der ka ske... :/