Fjernstarter
Fra : Thue Thomsen

Dato : 29-10-04 17:45

Jeg har overvejet at købe en fjernbetjent mortorstarter/arlam/centrallås!
Det er bare sådan at jeg ikke har det store forstand på det? Der skulle vel
ikke være en herinde der har lyst til at tjene lidt ekstra ved at
montere/hjælpe mig med at montere den? Det er i Herning området!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-10-04 17:49

Thue Thomsen telepaterede følgende til sin PC:

Jeg _bor_ i Herning...
http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm
http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_721.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brian

Dato : 29-10-04 21:16

Hejsa

Morten Fruergaard skrev:
> Jeg _bor_ i Herning...
> http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm

Kan man med sådan en skiderik få det til at køre, så man
kun bruger en enkelt fjernbetjening ? Min bil har i forvejen en
fjernbetjening til centrallås/startspærre, og det vil sgu være lidt
upraktisk med to styks.

/Brian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-10-04 07:04

Brian telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> kun bruger en enkelt fjernbetjening ? Min bil har i forvejen en
> fjernbetjening til centrallås/startspærre, og det vil sgu være lidt

C-låsen skulle ikke være noget problem.

Startspærren kan være det. Alarmen har en udgang til at slå startspærren
fra, men hvis startspærren ikke kan bruge dette signel, kan det ikke lade
sig gøre...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brian

Dato : 30-10-04 18:11

Hejsa

Morten Fruergaard skrev:
> Brian telepaterede følgende til sin PC:

Gu gjorde han ej, han brugte fingrene....

> C-låsen skulle ikke være noget problem.
>
> Startspærren kan være det. Alarmen har en udgang til at slå
> startspærren fra, men hvis startspærren ikke kan bruge dette signel,
> kan det ikke lade sig gøre...

Det er på en Vectra A. Så vidt jeg har fået at vide ved Opel, er det ikke
muligt at fjerne startspæreren (fysisk), da den er en del af motorstyringen.
Om det er fordi de gerne vil have man skal købe ved dem, ved jeg
så ikke.....

/Brian

Fra : Thue Thomsen

Dato : 29-10-04 21:17

Er det rigtig forstået hvis det ca vil koste 4500 kr alt incl? Kan vi ikke
måske lave det "uden" kvitering?

meddelelse news:41827476$0$33738$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-10-04 23:13

"Thue Thomsen" <Rughaven22@thomsen.tdcadsl.dk> skrev

> Er det rigtig forstået hvis det ca vil koste 4500 kr alt incl? Kan vi ikke
> måske lave det "uden" kvitering?

Det spørgsmål skal du nok ikke forvente at få besvaret i en offentlig
Newsgruppe.

Mvh.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-10-04 07:05

Uffe Ravn telepaterede følgende til sin PC:

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-04 17:52

Thue Thomsen wrote:
> [...]
> store forstand på det? Der skulle vel ikke være en herinde der har
> lyst til at tjene lidt ekstra ved at montere/hjælpe mig med at

Jeg kan anbefale www.cf-offroad.dk som er en seriøs fyr
der ved hvad han har med at gøre.

Ellers må du over i dk.opslag.stillinger

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk