Kørelys på Golf 3 1994
Fra : M & V Offersen

Dato : 28-10-04 13:49

Vi har hentet en Golf 3 i Tyskland, men der er ikke kørelys på den er der
mon en der ved hvordan man laver det? Eller sætte en summer i.
Med venlig hilsen
mvtr@post8.tele.dk
Viggo Offersen

Fra : phk

Dato : 28-10-04 14:47

"M & V Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har hentet en Golf 3 i Tyskland, men der er ikke kørelys på den er der
> mon en der ved hvordan man laver det? Eller sætte en summer i.

Kørelyset er mig bekendt indbygget i lyskontakten. Den kan købes i Tyskland
noget billigere end i Tyskland.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 20:28

> "M & V Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kørelyset er mig bekendt indbygget i lyskontakten. Den kan købes i
Tyskland
> noget billigere end i Tyskland.

Der skal dog laves mere end bare at skifte kontakten. Det virker ikke
umiddelbart.
Men det er korrekt at selve kørelys styringen sidde i kontakten.

Jeg har prøvet det på min Goller III som også er importeret fra "Das
Vaterland".
Og har indtil videre ikke gidet gøre mere ved det.

Summer blev standard på Goller III fra og med august 1994.
Hvis det har interesse kan jeg fremsende diagrammet på lys summeren.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk