Fjerne dørbeklædning, Honda Jazz..... måsk~
Fra : Henrik Mønster

Dato : 27-10-04 21:24

Hejsa

Er der nogen der har en beskrivelse af hvordan man fjerner dørbeklædningen
på en Honda Jazz (2004), så man kan montere højttalere i bagdørerne? Det er
især håndtaget til det manuelle rudehejs der driller.

Måske det er som de nyere Honda Civic'er? Har nogen er beskrivelse til sådan
en?

Jeg har prøvet samme metode som på min Mazda 323, hvor der sidder en clips
omkring akslen, som man kan skyde af med et stykke stof eller lignende.....
men det virker sgu ikke her.

M.v.h. Henrik

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-10-04 22:18

"Henrik Mønster" <nina.henrik@FJERNmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet samme metode som på min Mazda 323, hvor der sidder en clips
> omkring akslen, som man kan skyde af med et stykke stof eller

Det vil overraske mig meget hvis det ikke er sådan en "omegategn-klips" der
holder håndtaget, det kan godt kræve tålmodighed at få den af og nogle gange
skal man trække hårdere i kluden end man lige forventer. Prøv evt. at spørge
www.honda-klub.dk selv om der nok ikke er mange der som har været i
nærkontakt med en Jazz, Christian fra www.cmr-autocenter.dk plejer at være
meget hjælpsom hvis han har noget at bidrage med.

PS. Hvor/hvordan har du fået fingrene i sådan en bandit, Honda Jazz er ikke
noget man støder på hver dag og slet ikke den nye model.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik Mønster

Dato : 28-10-04 16:08

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> nærkontakt med en Jazz, Christian fra www.cmr-autocenter.dk plejer at være
> meget hjælpsom hvis han har noget at bidrage med.

Hej igen

Ja, det er også sådan en clips jeg selv kender tilfra min gamle Mazda, men
den var sgu ikke svær at få af. Men tak for input, og så må jeg jo prøve
igen.

> PS. Hvor/hvordan har du fået fingrene i sådan en bandit, Honda Jazz er
ikke
> noget man støder på hver dag og slet ikke den nye model.

Det er ikke min, men min brors.... og han bor i Malmö 112.000 kr. fra ny
af. Den kører ellers godt, og har et næsten diesel agtigt træk fra bunden
af, slet ikke hvad man forventer af en lille benziner. Til gengæld er den
ikke super hidsig i toppen af omdrejningsskalaen, men det er vel altsammen
hvad man kan forvente af en 8V'er med twin-spark. Men alt i alt er det en
super anvendelig bil, der fungerer godt i hverdagen.

M.v.h. Henrik

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-10-04 17:04

> [...]
> hvad man kan forvente af en 8V'er med twin-spark. Men alt i alt er det en
> super anvendelig bil, der fungerer godt i hverdagen.

Held og lykke med projektet.

En skam den ikke er kommet til DK, for den er vist forfulgt af succes andre
steder hvis man skal tro de gruppetests den deltager i. Min pusher siger at
prisen vil lande for tæt på den mindste Civic, men den er jo også tre dørs
så jeg tror nu nok at den skulle blive solgt alligevel.

Med venlig hilsen Kim