De kære kiosker med lejlighedsvist bensinu~
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-10-04 20:10

Suk !

Hørte i det ? Suk !

Her går en af mine forpærer ud, vel at mærke oppe i frederikssund - og
hvad oplever man - Ikke en af de skide kiosker, hele vejen fra
Frederikssund, til Stevns, Via Balladerup, har andet end paplamper -
altså standardpærer - hvis de overhovedet har sådanne gespenster,
placeret mellem madvarer, mælken i køledisken, eller ugebladende

Servicestationer ? min bare ......

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 20:07

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså standardpærer - hvis de overhovedet har sådanne gespenster,
> placeret mellem madvarer, mælken i køledisken, eller ugebladende

Shell har som regel, det man skal bruge...
Var det hos Shell i Ballerup?

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 20:08

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Var det hos Shell i Ballerup?

DU - var du hos...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-10-04 20:47

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>DU - var du hos...

*den* havde jeg fanget ;)

Jeg undrede mig nemlig svært, for ejeren af den tank, er vist
brormand, eller svoger til Bjarne, der har DK-tanken i Rønnede, og
*den* familie er rent ud sagt galninge (positivt nemt)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-10-04 20:41

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>Shell har som regel, det man skal bruge...
>Var det hos Shell i Ballerup?

Shell-tanken har ikke ordentlige pærer, kun sekunda-varer

;(

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : John Sahl

Dato : 27-10-04 20:15

jan@fedtegreven.dk wrote:
> Servicestationer ? min bare ......

De fleste af de servicestationer jeg kender, har den slags bag
ved kassen, så spørg ekspedienten næste gang

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-10-04 20:45

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev :

>De fleste af de servicestationer jeg kender, har den slags bag
>ved kassen, så spørg ekspedienten næste gang

Er du klar over hvordan ansigtsudtrykket hos de fleste
række_over_disk_ekspedienter bliver, når man spørger efter noget andet
end pølser i svøb ?

ok - det var nok også en generalisering af de grove - men som sagt, de
havde kun standardpærer på lager, altså almindelige H4 (og 1 og 7) -
ingen af dem havde "något utenom det vanliga"

Jeg kunne have købt et par paplamper, men ærligttalt ville jeg hellere
luske hjem, og hente nogle ordentlige lamper ovre hos Ford i morgen
tidlig

De har nemmerligen mine vision+ fiduser på lager
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : John Sahl

Dato : 27-10-04 21:10

jan@fedtegreven.dk wrote:
> ok - det var nok også en generalisering af de grove - men som sagt, de
> havde kun standardpærer på lager, altså almindelige H4 (og 1 og 7) -
> ingen af dem havde "något utenom det vanliga"

Jeg må have været heldig de gange jeg har haft brug for
noget. Ikke at jeg påstår dem bag skranken har vidst
noget om tingene, men de fandt da fint æskerne frem så
man selv kunne lede.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-10-04 23:42

jan@fedtegreven.dk wrote:

> [...]
> tidlig
>
> De har nemmerligen mine vision+ fiduser på lager

Jep, og klog af skade , så køb liiiiige et par stykker, nu du har
muldvarpen fremme ik', så kan du jo have dem med i handskerummet til en
anden gang

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-10-04 00:02

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev :

>Jep, og klog af skade , så køb liiiiige et par stykker, nu du har
>muldvarpen fremme ik', så kan du jo have dem med i handskerummet til en
>anden gang

Hehe -

Så tit skifter jeg heller ikke pærer i bilerne, at det burde være
nødvendigt - disse pærer blev sat i, da jeg fik bilen for længe siden

De holdt jo til omkring 60.000km så der går flere år, før de skal
skiftes igen.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-10-04 00:17

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> [...]
> nødvendigt - disse pærer blev sat i, da jeg fik bilen for længe siden
>
> De holdt jo til omkring 60.000km så der går flere år, før de skal

Jeps, men man køber 2 nye pærer, og skifter naturligvis begge, derefter
tager man den brugte md fungerende pære og lægger i handskerummet, når man
nu kører i en bil hvor der er så legende let at skifte pærer

Mvh.