2-komponent klar lak -- hvor
Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-10-04 16:54

Hej

Er der nogen, i Århus området, der kan hjælpe mig til hvor jeg kan købe
2-komponent klar lak til alufælge. Skal lige have ordnet vinterhjulene. Har
prøvet flere forhandlere/grossister indenfor autolakker, men alle melder hus
forbi m.h.t. 2-komponent.

Allan Bojesen

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:24

> [...]
Har
> prøvet flere forhandlere/grossister indenfor autolakker, men alle melder

Nu er jeg ikke fra det mørke af, men her på djævleøen køre man bare ned til
den nærmeste autolakker og køber hvad man skal bruge !

Mvh
Morten

Fra : Who now

Dato : 27-10-04 18:34

> Hej
>
> Er der nogen, i Århus området, der kan hjælpe mig til hvor jeg kan købe
> 2-komponent klar lak til alufælge. Skal lige have ordnet vinterhjulene.

Hej Allan
Du kan gå ind på http://www.ridserilakken.dk
Der kan du søge en autolakerer i din by.

--
Venlig Hilsen
SBC