Outlook 2000 formularer
Fra : Søren Therkelsen

Dato : 20-01-01 15:20

Er der nogen der er bekendt med et sted hvor man kan downloade flere
formularer til outlook. jeg er specielt ude efter en tilføjelse til
aftaleformularen så jeg kan bruge den til at booke kurser.

De funktioner jeg ønsker er tilføjelse af oplysninger om kunde, pris,
kursusindhold mv. Samtidig skal der være mulighed for at trykke på en knap
og så få printet formularen til indsættelse i en almindelig fysisk mappe

Jeg har forsøgt at lave det selv men med mine begrænsede evner ud i denne
verden er resultatet ikke tilfredsstillende.

Søren Therkelsen

Fra : Per Andersen

Dato : 20-01-01 20:33

Hvis du har forssøgt på OfficeUpdate uden held, så er her en samling
URL's til sider i relation til Outlook:

http://www.pivotal.com/
http://slipstick.com/exchange/add-ins/outlook.htm#outlook (ass.ins)
http://www.sales-solutions.com/about.htm
http://officeupdate.microsoft.com/nonIE4/articles/3rdparty_addonsnonie4.
htm
http://www.octel.com/
http://www.transend.com/
http://www.ornic.com/exchange/exchange.htm
http://it.db.dk/videnom/Software/Office/outlook/Add-ins/Default.htm
http://www.outlookexchange.com/
http://web-e6.zdnet.com/zdhelp/static/ol98_guide/out98_08.html
http://www.jtechsoftware.com/
http://www.clientele.com/
http://www.microsoft.com/OfficeFreeStuff/Outlook/
[...]

(Jeg kan ikke sige, hvad du finder, men der er næppe (ret mange) andre
muligheder.

--
Venlig hilsen
Per Andersen