alternativ bilanmeldelse
Fra : bme

Dato : 26-10-04 17:03

Fra : Casper Bang

Dato : 26-10-04 17:33

Hehe, yderst underholdende artikel:

Han fortæller også, at Rolls-Royce bruger danske køer til deres kabiner,
hvilket er meget interessant, da danske køer - mig bekendt - er sort og
hvid-brogede.

Fra : BJ

Dato : 26-10-04 17:37

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:417e7c25$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

KLIP

> Han fortæller også, at Rolls-Royce bruger danske køer til deres kabiner,
> hvilket er meget interessant, da danske køer - mig bekendt - er sort og
> hvid-brogede.

Mestendels, da jeg mener, dansk rød mælkerace stort set er udfaset.

Bjørn Jørvad

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-10-04 18:04

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev >

Den mest danske ko-race er Rød Dansk Landrace, men farven er helt
betydningsløs for læderets farve.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : BJ

Dato : 26-10-04 18:24

KLIP

> Den mest danske ko-race er Rød Dansk Landrace, men farven er helt
> betydningsløs for læderets farve.

O.k., den er jeg med på.

Nogen kunne måske forledes til at tro, der i Schweiz findes en ko med lilla
"betræk"..

Bjørn Jørvad

Fra : Thomas

Dato : 26-10-04 17:59

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in
message news:417e7c25$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hehe, yderst underholdende artikel:
>
> Han fortæller også, at Rolls-Royce bruger danske køer til deres kabiner,
> hvilket er meget interessant, da danske køer - mig bekendt - er sort og
> hvid-brogede.

Hvorfor stiller han spørgsmål ved noget han ikke ved noget om? Jeg aner
personligt intet om køer og læder, men har da læst at Rolls Royce bruger
Skandinaviske huder, pga. vi ikke bruger pigtråd. Læder... bliver det ikke
farvet? Så er det vel ligegyldigt hvilken farve pels de ildelugtende dyr
render rundt med

Mvh

Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-10-04 18:33

On Tue, 26 Oct 2004 18:58:37 +0200, "Thomas"
<bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>farvet? Så er det vel ligegyldigt hvilken farve pels de ildelugtende dyr

Har du læs artiklen? Hvis ikke så gør det. Hvis du har....

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas

Dato : 26-10-04 19:52

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Har du læs artiklen? Hvis ikke så gør det. Hvis du har....

Ja og som sædvanlig må vi konkludere at de journalister ikke kan anmelde
biler

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-10-04 19:58

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:clm66m$kdh$1@news.net.uni-c.dk...

> Ja og som sædvanlig må vi konkludere at de journalister ikke kan anmelde
> biler

Hvis man er i stand til at læse mellem linierne er det faktisk en af de
bedre bilanmeldelser jeg længe har læst.

/Jakob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 19:59

Thomas skrev:

> Ja og som sædvanlig må vi konkludere at de journalister ikke kan anmelde
> biler

Vi kan samtidig også konkludere at ikke alle fatter tyk humor!

Ham Jeppesen tager stygt pis på det hele..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Claus Fabritius

Dato : 26-10-04 22:55

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

Særklasse Så bliver det ikke meget mere underholdende at læse
bilanmeldelser.
--
MVH
Claus Fabritius