peugoet 2,2 servicelampe
Fra : stefan n.

Dato : 26-10-04 12:46

kan man selv slukke service lampe.
og kan man køre med 10/40 olie,
og hvad skal jeg bruge udover tandrem og remstrammerhujl til udskift at tandrem

m.v.h.
stefan n

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.160.174.194)

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 13:29

> og kan man køre med 10/40 olie,

Spørgsmålet e rlige blevet besvaret her i gruppen.

Du kan godt køre med 10W-40 - men 0W-40 er bedre.

Bilka har tilbud i denne uge.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 13:44

> og hvad skal jeg bruge udover tandrem og remstrammerhujl til udskift at
tandrem

+ medløberhjul, værktøj ....+god ryg, lys, øl, cola, sæbe, værktøj

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 16:48

"stefan n." <sn_anky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kan man selv slukke service lampe.
> og kan man køre med 10/40 olie,
> og hvad skal jeg bruge udover tandrem og remstrammerhujl til udskift at
> tandrem

Peugeot anbefaler 5W40!

10W40 syntes jeg er en for ringe olie til nye biler og specielt til en
højtydende bil!

Servicelampen kan man selv nulstille, det står beskrevet i
instruktionsbogen!

Til tandremsskift kører du til Peugeot og køber et komplet tandremssæt som
er inkl. remstrammer og medløberhjul som de sælger til en yders fair pris!
Uorg. tandrem ville jeg generelt holde mig fra, specielt til en højtydende
motor! Evt. plejer man også at skifte generatorremmen som heller ikke koster
mange kroner ved Peugeot!

Hvilket service skal du lave (hvor mange km. og hvor gammel er bilen?), for
der er evt. flere dele du så skal bruge?

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 18:25

"Re: peugoet 2,2 servicelampe"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.198.57.137)

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 18:33

<stefan> skrev i en meddelelse

> "Jens" skrev i en meddelelse
> "Re: peugoet 2,2 servicelampe"

Det er jo det helt store service: Oliefilter, bundpropspakning til bundkar
og gearkasse, pollenfilter, luftfilter, tændrør, bremsevæske og så tandrem
som du selv nævner!

Fra : GiWeo

Dato : 27-10-04 16:04

Hejsa

>kan man selv slukke service lampe.

Hold "nul-stilleren" til trip-tælleren nede og sæt tænding på bilen,
bliv ved med at holde nulstilleren nede i 10+ sek.

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk