TrafikFilm på forruden...
Fra : Kim Jensen

Dato : 24-10-04 20:22

Kan man evt. tilsætte et middel i sprintlerbeholderen, så det også fjerner
trafikfilmen på forruden. Og som ikke skader lakken på bilen ?
v.h Kim

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 20:11

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in message
> Kan man evt. tilsætte et middel i sprintlerbeholderen, så det også fjerner
> trafikfilmen på forruden. Og som ikke skader lakken på bilen ?
> v.h Kim

Ja.
men du kan jo starte med et halvt æble, husk også viskerbladene.
Ellers er der udmærkede produkter hos tilbehørsforretninger og tankstationer
(tidligere servicestationer)
Men vask med vand med opvaskemiddel og en god avis gør underværker, og vil
du have det helt i top, så afslutter du med Rain-X eller Rain-away, jeg har
kørt fra Esbjerg til Kbh. i regnvejr uden at bruge viskerne en eneste gang.
--
Møller

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-10-04 20:14

Møller wrote:
> tankstationer (tidligere servicestationer)

nu kiosker og pølsebarer.

M.v.h
Niels

Fra : Poul

Dato : 24-10-04 20:12

> Kan man evt. tilsætte et middel i sprintlerbeholderen, så det også fjerner
> trafikfilmen på forruden. Og som ikke skader lakken på bilen ?
> v.h Kim

Er jeg ikke klar over - men den kan hurtigt fjernes manuelt ved at gnide et
frisk æble over forruden - du skal selvfølgelig halvere det først :)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-10-04 20:22

> - du skal selvfølgelig halvere det først :)

Aha, det var derfor tippet ikke virkede for mig

Emil

Fra : Martin Bak

Dato : 25-10-04 00:29

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Aha, det var derfor tippet ikke virkede for mig
>
> Emil
Du skal huske, at vende den overskårne side mod ruden

Martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-10-04 00:48

> Du skal huske, at vende den overskårne side mod ruden

Lol

Fra : Martin P.

Dato : 24-10-04 20:20

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man evt. tilsætte et middel i sprintlerbeholderen, så det også fjerner
> trafikfilmen på forruden. Og som ikke skader lakken på bilen ?
> v.h Kim

Du kan få et produkt fra Sonax du tilsætter i sprinklervæsken og det er ret
så effektivt.

- Martin

Fra : TGD

Dato : 24-10-04 21:58

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man evt. tilsætte et middel i sprintlerbeholderen, så det også fjerner
> trafikfilmen på forruden. Og som ikke skader lakken på bilen ?

Jeg bruger et middel fra Basta der lugter af fersken det er tit i fakta til
20 kr det fjerner alt på nær malingen :)

Fra : Brizz

Dato : 25-10-04 14:56

> Jeg bruger et middel fra Basta der lugter af fersken det er tit i fakta
til
> 20 kr det fjerner alt på nær malingen :)

Og når forruden og viskerne så også er væk så behøver du aldrig at købe det
igen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : G.B.

Dato : 25-10-04 15:06

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i meddelelsen

> fakta til 20 kr det fjerner alt på nær malingen :)

Det er jo praktisk...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer