Morris tihundrede.
Fra : Martin Bak

Dato : 24-10-04 19:44

Frank er en fantastisk smed. Hans værsted er renere end de fleste køkkener.

Og så kan han lave biler.

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=24-10-2004&cID=1&vId=212956

Martin

Fra : Gert

Dato : 24-10-04 21:02

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Frank er en fantastisk smed. Hans værsted er renere end de fleste
> [...]

det er nu skønt at se de gamle biler blive bragt til live igen
og så tilmed en lokal der gør det

med venlig hilsen
Gert Møller

www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-10-04 21:45

Martin Bak wrote:

> Og så kan han lave biler.

Herligt at nogen gider holde liv i den slags kultur... Han burde
dog passe lidt bedre på dem, det der vognbaneskift han laver durk
ud foran den røde bil der var ved at overhale er ikke noget der
fremmer bilernes levetid..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 26-10-04 23:50

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog passe lidt bedre på dem, det der vognbaneskift han laver durk
> ud foran den røde bil der var ved at overhale er ikke noget der

Jeg studsede også over det, men jeg tror at det er tv-holdets bil der kører
der af med vilje. Det er en dobbeltrettet vej med kun et spor til hver
retning.

Martin

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-10-04 16:49

Martin Bak wrote:

> Jeg studsede også over det, men jeg tror at det er tv-holdets bil der kører
> der af med vilje. Det er en dobbeltrettet vej med kun et spor til hver
> retning.

TV holdet ligger foran, da han vil lave en klassisk "drive by"..
Som jeg ser det var den røde bil på vej til at overhale begge
biler da han trak ud foran..

Nå, hul nu i det, det var bare noget jeg studsede over...

--
Hygge..
Thomas