Nu vi alligevel er i gang med det ..... ~
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 24-10-04 18:24

Halløj rødder (og de obligatoriske)

Hvad er det der får fodgængere til at koble hjernen fra, når de kommer
ud fra en forretning, belæsset med varer, og altid skal gå bag om en
bil der er ved at bakke ud fra en p-bås, hvor udsynet vanen tro, er
noget begrænset ?

(De ved jo selv, hvor trælst det er, når de selv skal til at bakke ud)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-10-04 18:36

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget begrænset ?
>
> (De ved jo selv, hvor trælst det er, når de selv skal til at bakke ud)

Den store fysiske belastning får blodet til at løbe fra tænkeren, jeg kan
ikke lige komme på andet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-10-04 19:03

> Den store fysiske belastning får blodet til at løbe fra tænkeren, jeg kan
> ikke lige komme på andet.

Eller har de ikke selv bil!

Emil

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 24-10-04 19:10

jan@fedtegreven.dk wrote:
> [...]
> noget begrænset ?
>
> (De ved jo selv, hvor trælst det er, når de selv skal til at bakke ud)

For fanden da Jan, - brug nu det benzin til at rense din ny Opelmotormaski,
ikke hældee det her *ROFL*

Men, - naturligvis ka' dutt' la' være *ROFL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 24-10-04 21:31

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev :

>For fanden da Jan, - brug nu det benzin til at rense din ny Opelmotormaski,
>ikke hældee det her *ROFL*

Jeg skal da ikke have renset noget motor (endnu=

>Men, - naturligvis ka' dutt' la' være *ROFL*

Se, *det* er en anden sag ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 24-10-04 21:07

jan@fedtegreven.dk wrote:

> [...]
> ud fra en forretning, belæsset med varer, og altid skal gå bag om en
> bil der er ved at bakke ud fra en p-bås, hvor udsynet vanen tro, er

Hvad skete der? Kom nogen noget til?

mvh
Peter

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 24-10-04 21:30

Peter Weis <p.weis@email.dk..slet> skrev :

>Hvad skete der? Kom nogen noget til?

Der har slet ikke været tale om "en episode" ;)

Jeg undrer mig bare over folk's adfærd
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-10-04 21:57

> [...]

> noget begrænset ?
>
> (De ved jo selv, hvor trælst det er, når de selv skal til at bakke ud)

Det er også derfor jeg foretrækker Bilka.
1) De har solide kundevogne.
2) Du køber gerne så meget at vognen bliver tung.
3) Deres vogne er store og dermed synlige.

og bortset fra det, så sidder den lille som regel i vognen, så jeg skal nok
passe på
Hvis jeg ikke er opmærksom selv, så er hjemmestyret det nok og jeg får det
at vide

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Steen F.

Dato : 25-10-04 03:19

jan@fedtegreven.dk wrote:
> [...]
> ud fra en forretning, belæsset med varer, og altid skal gå bag om en
> bil der er ved at bakke ud fra en p-bås, hvor udsynet vanen tro, er

Jeg bakker ind så ofte som muligt. Jeg har normalt ikke noget problem med at
gå bagom med et par indkøbsposer efterfølgende - med mindre jeg har købt
varepartier der af størrelse umuliggør dette.

/Steen