Jeremy Clarkson - De 100 bedset biler
Fra : Olesen

Dato : 24-10-04 15:30

Den 24. oktober 2004 kl. 19:25 - 20:55 på Kanal 5

Citat:

"Hvor mange gange har vi ikke set hitlister med de bedste fodboldspillere,
musikere og alt muligt andet? Nu må tiden være inde til en top-100-liste,
hvor det er biler, der spiller hovedrollen. Læn dig godt tilbage i din stol
og følg med, når dette dokumentarprogram tager dig med på en tidsrejse
igennem 100 års engelsk bilkonstruktion. Du vil også blive præsenteret for
de 100 bedste biler gennem tiderne. "

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 24-10-04 17:01

En helt masse bits fra Olesen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> "Hvor mange gange har vi ikke set hitlister med de bedste fodboldspillere,
> musikere og alt muligt andet? Nu må tiden være inde til en top-100-liste,
> hvor det er biler, der spiller hovedrollen.

Enten er den gode hr. Clarkson eller også er Kanal 5 bagefter...
Der har været adskillelige lister over lækre biler gennem tiden. Seneste i det
amerikanske blad Automobile Magasine (kan også ses online:
http://automobilemag.com/features/0410_coolest_cars/ ).
:)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Assumption is the mother of all fuck ups!"
-- Everet McGill as Penn in 'Under Siege 2: Dark Territory'

Fra : Postal

Dato : 24-10-04 17:23

Ikke helt den samme, bla. er escort cosworth slet ikke på den liste du
linker til.

Det er den på Jeremys liste og ikke i bunden

">

Fra : Thomas

Dato : 24-10-04 20:01

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> og følg med, når dette dokumentarprogram tager dig med på en tidsrejse
> igennem 100 års engelsk bilkonstruktion. Du vil også blive præsenteret for

Sikke da en latterlig sammenligning af biler. Nu så jeg ikke det hele, og
jeg betvivler heller ikke at han/de ved noget om biler, men det er da at
sammenligne æbler og pærer. Hvordan kan en Landrover være i samme top 10 som
en Ferrai 355?

Mvh

Thomas

Fra : Brian

Dato : 24-10-04 20:11

Hejsa

Thomas skrev:
> [...]
> hele, og jeg betvivler heller ikke at han/de ved noget om biler, men
> det er da at sammenligne æbler og pærer. Hvordan kan en Landrover

Den er engelsk ?

Han er lidt special, men jeg morede mig lidt over Sierra's lidet
flatterende placering blandt de værste

/Brian

Fra : Olesen

Dato : 24-10-04 22:46

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Han er lidt special, men jeg morede mig lidt over Sierra's lidet
> flatterende placering blandt de værste

Men der sku' 2 forsøg til, før den væltede.:

Fra : Thomas

Dato : 24-10-04 22:52

"Brian" <brian@nejtak.dk> wrote in message
> Hejsa

> Den er engelsk ?
>
> Han er lidt special, men jeg morede mig lidt over Sierra's lidet
> flatterende placering blandt de værste

Nu så jeg ikke lige hvorfor han valgte den blandt de værste. Jeg er ikke
specielt Ford eller Sierra fan, men kan ikke se hvorfor den skulle være
specielt ringe?

Mvh

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 05:07

Thomas skrev:

> Nu så jeg ikke lige hvorfor han valgte den blandt de værste. Jeg er
> ikke specielt Ford eller Sierra fan, men kan ikke se hvorfor den skulle
> være specielt ringe?

Jeg tror bare han hader den

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Cosworth POWER

Dato : 24-10-04 21:02

> [...]
> tager dig med på en tidsrejse igennem 100 års engelsk
> bilkonstruktion. Du vil også blive præsenteret for de 100 bedste

Iflg. fkd.dk så blev Ford Escort Cosworth bedømt til verdens 7. bedste bil,
og en Nissan Skyline til nr. 8 ;)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide