De kvinder, de kvinder....
Fra : Henrik B.

Dato : 22-10-04 20:58

Et lille billede der får smilet frem på læben:
http://www.loserbox.net/cotd/6.18.04/blonde.jpg

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-04 21:16

Henrik B. wrote:
> Et lille billede der får smilet frem på læben:
> http://www.loserbox.net/cotd/6.18.04/blonde.jpg

Hvad med denne her:
http://www.frau-am-steuer.de/index.html

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Bernhard Ege

Dato : 22-10-04 23:44

John Sahl wrote:

> Hvad med denne her:
> http://www.frau-am-steuer.de/index.html

LOL for sjov

mvh Bernhard

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 08:57

> Hvad med denne her:
> http://www.frau-am-steuer.de/index.html

hehe.
Billedet af en kvinde "Den der drikker, kører bedre end jeg"......

Jeg var til fest i går og skulle ikke holde igen da det var fruen som kørte,
men jeg synes ikke det kan være helt ved siden af (uden at jeg nogenside har
kørt i påvirket tilstand)

--
Tom

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-10-04 23:58

> Et lille billede der får smilet frem på læben:
> http://www.loserbox.net/cotd/6.18.04/blonde.jpg

He, blondinen har nok troet at når skiltet sad _bag_ på en bil skulle den
vendes så man kunne læse den i bakspejlet ;-/
Og hvordan man så lige kan se bagenden af en bagvedkørende bil i sit
bakspejl, må du ikke spørge mig om

Emil

Fra : Basil

Dato : 23-10-04 05:09

Emil Jensen [2100] wrote:

> [...]
> vendes så man kunne læse den i bakspejlet ;-/
> Og hvordan man så lige kan se bagenden af en bagvedkørende bil i sit

Det kan man sikkert på den identiske plade på forenden
Hvem er blondinen nu ?
Kai

Fra : Troja

Dato : 23-10-04 05:38

Basil tastede følgende

> Det kan man sikkert på den identiske plade på forenden
> Hvem er blondinen nu ?

Hehe... en der var morgenfrisk

Fra : Mogens

Dato : 23-10-04 06:21

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe... en der var morgenfrisk

Medmindre bilen er amerikansk, hvor man ikke
behøver nr. plade foran !

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-10-04 11:38

> Medmindre bilen er amerikansk, hvor man ikke
> behøver nr. plade foran !

Tak Mogens, du reddede mig. Phew!

Emil

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-10-04 11:40

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse

> Medmindre bilen er amerikansk, hvor man ikke
> behøver nr. plade foran !

Det er kun i nogle stater der ikke skal være plader foran.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : KASO

Dato : 23-10-04 11:12

> [...]
> M.v.h.
> Livet er for kort til lange overhalinger

Hmm - en "herreløs" bil.....