Toyota RAV-4
Fra : P. Blom

Dato : 21-10-04 17:46

Hej NG,

Jeg har brug for jeres kyndige vejledning og vise råd!

Nu er jeg kommet så langt i min beslutningsproces, at Lupo'en skal skiftes
ud.
Min kærlighed har har sat sin lyskegle på en RAV4 2,0 i årgang >01.

Hvad er der er +/- ved denne model? Det bliver en gulpladet, da jeg ikke har
behov for mere, og har en hund der elsker at køre bil!

På forhånd tak for alt input!

Venligst Patrick...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 12:03

Den Thu, 21 Oct 2004 18:45:59 +0200 skrev "P. Blom"
<patrick@kaffekrogen.dk>:

> [...]
>
>Hvad er der er +/- ved denne model? Det bliver en gulpladet, da jeg ikke har
>behov for mere, og har en hund der elsker at køre bil!

Jeg er den lykkelige ejer af en ny RAV 4 2.0 D4D. Jeg har kun positive
ting at sige om bilen. Jeg lagde vægt på følgende da jeg valgte bilen:

1. Den har permanent 4-hjulstræk.
2. Den har en moderne højtydende og relativ økonomisk dieselmotor.
3. Den face-liftede version (2004 modellen) er meget støjsvag.
4. Den fås med en luksus-pakke (ca. 26.000), som omfatter alu fælge,
klimaanlæg, traction control og ESP.
5. Den eneste softroader (under 300.000 på gule plader), som kan
leveres med ESP.
6. Moderne teknologi og undervogn (i modsætning til f.eks. Zuzuki
Grand Vitare).
7. 2004 modellen på gule plader har skillevægen til varerummet så
langt tilbage, at forsæderne kan justeres maksimalt.

Det eneste negative jeg kan sige om bilen er, at den er ret dyr. Min
endte med at koste ca. 275.000 med luksuspakke, metallak og solfilm.

Mvh.

Vagn Petersen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-10-04 18:26

Vagn Petersen wrote:

> 5. Den eneste softroader (under 300.000 på gule plader), som kan
> leveres med ESP.

Den holder ikke længere: http://www.ssangyongdanmark.dk

En væsentlig ulempe ved RAV4 i mine øjne er at dieselversionen ikke
sælges med automatgear.

Bortset fra det en dejlig bil.

Ole Thomsen
RAV4 ejer siden '02