Alarm?
Fra : Peter Graff

Dato : 20-10-04 21:26

Jeg har købt en bil med en alarm installeret, jeg kan dog ikke finde ud af
hvilket mærke det er. Den er sort, ca. 10 * 13,5 cm. med en blå plade midt i
på 3,5 * 5 cm.

Nogle bud på hvilket mærke det er og hvem der forhandler den.

MVH

Peter Graff

Fra : BJ

Dato : 20-10-04 21:31

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> på 3,5 * 5 cm.
>
> Nogle bud på hvilket mærke det er og hvem der forhandler den.

Måske, hvad vejer alarmenheden (i hele gram) og er betjeningsenheden gul..?

Bjørn Jørvad

Fra : John Sahl

Dato : 20-10-04 21:50

BJ wrote:
> Måske, hvad vejer alarmenheden (i hele gram) og er betjeningsenheden
> gul..?

Og mindst lige så vigtigt: Sidder den vandret eller lodret monteret?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Brizz

Dato : 20-10-04 22:00

> Og mindst lige så vigtigt: Sidder den vandret eller lodret monteret?

Nu ikke drille §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Paw Jensen

Dato : 21-10-04 05:51

> [...]
> på 3,5 * 5 cm.
>
> Nogle bud på hvilket mærke det er og hvem der forhandler den.

Vision VAE 318-2600/2700
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182700

Paw
UNIQ-Import

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-10-04 04:55

Peter Graff telepaterede følgende til sin PC:

Denne?
http://www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-2700.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter Graff

Dato : 21-10-04 13:02

Hej igen

Tusinde tak for hjælpen. Det er en Vision som nogle af jer skrev.

MVH

Peter Graff