SÅ ALLE SAAB FREAKS....
Fra : Andersen

Dato : 20-10-04 18:12

Om 10 min begynder jeg at poste alle mine film med Saab... Der er mange fede
videoklip.

Se i dk.binaer.motor

Det er fortrinsvis tunede biler.

Håber jeg spreder lidt hygge i gruppen her til aften kaffen..

Mvh
Andersen

Fra : Torben E

Dato : 20-10-04 18:23

"Andersen" <andersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Om 10 min begynder jeg at poste alle mine film med Saab... Der er mange
> fede
> videoklip.

Jamen så kigger vi om du har noget ukendt

Torben E

Fra : Andersen

Dato : 20-10-04 19:59

De er ved at ryge på nu... der er ialt 132 mb film... Fik lavet det forkert
i starten.. men nu skulle det være rettet.

Andersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 21:39

Andersen skrev:

> De er ved at ryge på nu... der er ialt 132 mb film... Fik lavet det
> forkert i starten.. men nu skulle det være rettet.

Ellers skulle du næsten uploade til min ftp.. det er nemmere end alt det
binær-halløj.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Andersen

Dato : 21-10-04 12:43

Som er ..??

Andersen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-10-04 21:10

Ok som alle vi andre Saab entusiater vel osse får lov at lure lidt på !!

Jeg har bla en bunke billeder fra Museet i trollhättan hvis der var andre
der ville kigge med på den slags "smuds" hehe jeg fik bla billeder af deres
"monster en 2-takt 6 cylindret satan med 138 Hk som ku rende 195 Km/t og det
var i ´62

MvH Eg Egemarke Saab 9000 16V CC55 og 2 stk Saab 9000 turbo 16V CC55

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-10-04 23:27

Andersen skrev:

> Som er ..??

Send mig en mail hvis det er. "Problemet" er bare at der ikke er speed til
mange brugere :-/

Men det var en mulighed til dem som evt. ikke kan få de binære grupper
til at virke.