Montering af motor/kabinevarmer på aut vær~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-10-04 16:24

Hejsa

Jeg kan se at man nu kan få en motor/kabine varmer til 5195 kr i tyskland

http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlproductdetails.aspx?TemplateID=101&productid=4857

Hvor lang tid (ca) skal en aut (BMW)mekaniker bruge på at montere sådan en,
bilen er en BMW 318 E46 fra 99

Mvh
Jacob

Fra : Martin P.

Dato : 20-10-04 16:28

"Jacob Rungwald" <jacob*skaldettemonmed*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg kan se at man nu kan få en motor/kabine varmer til 5195 kr i tyskland
>
> http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlproductdetails.aspx?TemplateID=101&productid=4857

Prøv at ring til http://biltech.dk/ og hør hvad han skal have for det. Han
sælger også Ebersprächer fyr.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 17:10

> [...]
>
> Hvor lang tid (ca) skal en aut (BMW)mekaniker bruge på at montere sådan

Jeg vil mene at der skal bruges en lille arbejdsdag, dvs. ca. 8 timer til
montering af komplet motor/kabinevarmer m. ur og fjernbetjening!

Fra : ena

Dato : 20-10-04 17:26

"Jens" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
>der hvor batteriet sidder i 318 på 318 sidder den th under kofangeren -
>udstødsføring mv er noget mere tidskrævende på 320d da den bla skal

Derudover tager det lidt tid at få det sluttet ind over klima anlæget - er
din uden klima er det hurtigere.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-10-04 18:05

"ena" <AAb@nomail.com> wrote in message

> Derudover tager det lidt tid at få det sluttet ind over klima anlæget - er
> din uden klima er det hurtigere.

Min er desværre uden klima :(

Mvh
Jacob

Fra : ena

Dato : 20-10-04 17:10

BMW bruger Webasto som OE montering men et Eberspächer kan vel være lige så
godt

Det tog mig 11 timer at instalere i en 320d E46 med fuldaut klima og incl
fjernbetjening

Fra : Henning

Dato : 20-10-04 19:01

On Wed, 20 Oct 2004 17:23:40 +0200, "Jacob Rungwald"
<jacob*skaldettemonmed*@rungwald.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg kan se at man nu kan få en motor/kabine varmer til 5195 kr i tyskland

Tra la la.. OT... Hvor er jeg glad for at min Mazda 6 kunne leveres
med motorvarmer til 4.000,- ekstra incl montering... tra la la...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : ham-der

Dato : 20-10-04 20:10

> [...]
>
> Hvor lang tid (ca) skal en aut (BMW)mekaniker bruge på at montere sådan

Lige et godt råd, lad nu være med at købe den for lille, den du linker til
er en 4 KW. og der står den passer op til 2,0 L motorer, jeg mener ikke man
kan regne med motorstørrelsen, men nærmere mængden af kølevand der skal
opvarmes, jeg har fortrudt jeg ikke ofrede de sidste 1000,- da jeg købte
min, den skal køre i 40 min. før det virkelig har nogen rigtig virkning når
det er rigtig koldt, hvorimod en af kammeraternes kun kører 18 - 20 min. så
er den driftsvarm og ruderne er optøede.

A.K.
Esbjerg

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-10-04 08:11

"Jacob Rungwald" <jacob*skaldettemonmed*@rungwald.dk> wrote in message
> [...]
oductid=4857

> Hvor lang tid (ca) skal en aut (BMW)mekaniker bruge på at montere sådan

Den lokale elektrobiks her i Holstebro vil have 2500,- for at montere
Når du skal have den monteret så prøv at giv en biks et ring og prut om
prisen - kanvære det slet ikke er alt besværet værd at købe den fra
tyskland.

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM